شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

دفاعیه مربی تیمی که بیشترین پنالتی را در لیگ برتر برایش می گیرند! / اختصاصی طرفداری

در چهار بازی اخیر مس رفسنجان پنالتی به سود این تیم اعلام شده است. درخصوص این آمار عجیب با مربی مس، ابراهیم صادقی گفتگو کردیم

مس رفسنجان در چهار بازی اخیر لیگ برتری خود موفق به کسب چهار پیروزی پیاپی شده است. کسب 12 امتیاز از 4 بازی نتیجه ای فوق العاده برای مس رفسنجان بود که این تیم را بالاتر از پرسپولیس به رتبه پنجم جدول رساند اما نکته جالب اینکه در هر 4 بازی یک پنالتی به سود مس رفسنجان اعلام شده است.

به گزارش طرفداری، اعلام چهار پنالتی در چهار بازی به سود مس رفسنجان حواشی ای را در فضای مجازی در پی داشت.  به همین خاطر در تماس با مربی مس رفسنجان، ابراهیم صادقی راز این پنالتی ها را جویا شدیم. ابراهیم صادقی به طرفداری گفت:

به نظر من اگر بازی های ما به درستی کارشناسی شود، می بینید ما حتی در دو بازی که یک هیچ پیروز شدیم یعنی بازی با نفت مسجد سلیمان و هوادار توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. توپ را بارها وارد محوطه جریمه حریف و موقعیت های زیادی خلق کردیم. بعضی از این موقعیت ها تبدیل به گل شد و بعضی از آنها منجر به پنالتی. متاسفانه در این چند وقت هجمه هایی ایجاد شد که مس رفسنجان در بازی های اخیر با پنالتی به گل می رسد و چرا انقدر پنالتی به سود مس رفسنجان اعلام می شود؟ هیچکس به این نپرداخت که پنالتی ها به دلیل فشار تیم ما روی دروازه حریف بوده است، به دلیل ایجاد موقعیت های گل زیاد بوده و مدافعان حریف را مجبور به اشتباه کرده است. این اشتباه ها هم منجر به خطای پنالتی به سود ما شده است. اگر بازی های ما به درستی کارشناسی شود، امید گل یا همان XG بسیار بالایی را به ثبت رساندیم. خوشبختانه بسیاری از آنها را هم تبدیل به گل کردیم. این نشان می دهد تیم ما در کنار فوتبال خوب و هجومی که بازی می کند در هفته های اخیر نتایج خوبی هم کسب کردیم و تمام تلاش مان این است در ادامه فصل نیز همین روند را ادامه دهیم.

 با صحبت های ابراهیم صادقی، آمار امید گل یا همان XG مس رفسنجان در چهار بازی اخیرش را بررسی کردیم. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، آمار متریکا گفته ابراهیم صادقی را تصدیق می کند. مس رفسنجان در چهار بازی اخیر خود مقابل نفت مسجد سلیمان، هوادار، ذوب آهن و تراکتور، امید گل بالای 2 را به ثبت رسانده است.

به جز هفته هشتم لیگ برتر که سپاهان با وجود شکست 4-2 مقابل گل گهر امید گل 2.12 را به ثبت رساند، در هفته های ششم، هفتم و نهم مس رفسنجان بالاترین امید گل را در بین تیم های لیگ برتری داشته است.

با این حال به نظر می رسد حرف و حدیث ها در مورد پنالتی های مس رفسنجان در فضای مجازی و احتمال تاثیر آن روی تصمیمات داوران، نگرانی اعضای تیم را در پی داشته است.