شهر خبر
گفت‌وگو|

رئیس کمیته دفاعی مجلس: رویکرد ما پشتیبانی مؤثر از تأمین اعتبارات حوزه دفاعی است

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تأکید بر پشتیبانی از حوزه دفاعی تأکید کرد: شأن حوزه دفاعی ما این است که پشتیبانی‌های لازم چه به لحاظ تجهیزات و چه به لحاظ پشتیبانی‌ها و تدارکات مدنظر قرار گیرد تا این نیروها بتوانند با خیال راحت مأموریت‌های خود را انجام دهند.
سید علی آقازاده دافساری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت تقویت اعتبارات حوزه دفاعی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح توانمندی داشته و این نیرو‌ها ماموریت‌های متعددی را در جهت حفاظت از کشور برعهده دارند.

وی افزود: پشتیبانی از نیرو‌های مسلح کشور با توجه به شرایط منطقه یک امر بسیار مهم است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‌های امنیتی و منطقه‌ای بسیار احساس مسئولیت می‌کند.

رئیس «کمیته دفاعی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: وسعت مسئولیت و احساس مسئولیت جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه بسیار بالاست بنابراین شأن حوزه دفاعی ما این است که پشتیبانی‌های لازم چه به لحاظ تجهیزات و چه به لحاظ پشتیبانی‌ها و تدارکات مدنظر قرار گیرد تا این نیرو‌ها بتوانند با خیال راحت ماموریت‌های خود را انجام دهند.

آقازاده دافساری با بیان اینکه مجلس حساسیت لازم را برای تامین اعتبارات حوزه دفاعی دارد، تصریح کرد: رویکرد مجلس پشتیبانی موثر در تامین اعتبارات حوزه دفاعی است.

رئیس «کمیته دفاعی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: قطعا مجلس همانند سال‌های گذشته به دنبال تقویت اعتبارات حوزه دفاعی خواهد بود تا پشتیبانی‌های لازم به درستی صورت گیرد.
 

 

انتهای پیام/