شهرخبر

فیلم// عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری و شورای شهر تهران / تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام


فیلم// عملکرد 100 روزه شهرداری و شورای شهر تهران / تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و در اختیار قرار دادن این پروژه‌ها به مردم را یکی از اقدامات موثر در طول ۱۰۰ روزه گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ترکیب فعلی شورای شهر ششم با شعار "‌تهران سربلند" پا در عرصه خدمت به شهروندان تهرانی گذاشت تا پس از گذشت یک دوره رخوت و بی‌عملی، تهران و تهرانی‌ها دوباره شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و باز شدن گره‌های کور از این کلان‌شهر باشند.

حالا حدود 100 از فعالیت شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید، گذشته و اعضای شورای شهر تهران با قرار گرفتن در مقابل دوربین تسنیم به برخی از اقدامات انجام شده طی 100 روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرده‌اند.

جعفر شربیانی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده طی 100 روز گفت: نخستین نکته این است که هدف‌گذاری همکاران بنده در مدیریت شهری تأکید بر ارائه خدمات بوده و تلاش کردیم شهرداری را از رخوت در بیاریم و شهرداری را پس از یک وقفه 4 ساله، دوباره به خدمت و تلاش واداریم.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که  در 100 روزه گذشته داشتیم پرداختن به حوزه شهرسازی و معماری بوده است و در این بخش موانعی که در این زمینه وجود داشته است را بر طرف کرده‌ایم همچنین تکمیل چندین پروژه نیمه‌تمام از دور گذشته از جمله سه راه‌باقر شهر:

 

شورای شهر تهران ,

انتهای پیام/