شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال

یانکوفسکی:‌ میثم صالحی پتانسیل بالایی دارد/ دوران توانبخشی او با ریسک همراه است


یانکوفسکی:‌ میثم صالحی پتانسیل بالایی دارد/ دوران توانبخشی او با ریسک همراه است

مدیر والیبال تیم اولشتین گفت:‌ میثم صالحی پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم بعد از جراحی، بتواند باز هم توانایی‌های خود را به هواداران نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت میثم صالحی لژیونر والیبال ایران که در این فصل برای تیم لهستانی ایندیکپول اولشتین بازی می‌کرد، سبب شد این باشگاه،  قرارداد صالحی را با توافق وی فسخ کند.

توماش یانکوفسکی مدیر والیبال تیم اولشتین در این مورد اظهار داشت:‌ صالحی بازیکن بسیار خوبی است که آرزوهای بزرگی دارد. او با مصدومیت وارد تیم شد. ما تلاش کردیم تا مشکلش را برطرف کنیم ولی او در هفته‌های اخیر نمی‌توانست تمرین کند.

مدیر والیبال تیم اولشتین ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم به ایتالیا برویم تا در کلینیک پروفسور پورچلینی معاینه شود. میثم همچنین در لهستان به ملاقات دکتر سوکال پزشک تیم ملی لهستان هم رفته بود. ما در ابتدا او را ترغیب کردیم تا درمان خود را آغاز کند و در ماه فوریه به تیم برگردد. با این حال او تصمیم گرفت که هر چه سریع‌تر، شانه خود را جراحی کند. به همین دلیل ما نیز راضی شدیم میثم در ایتالیا، جراحی شود.

توماش یانکوفسکی گفت:‌ دوران نقاهت بازیکن، پس از عمل جراحی شش ماه طول خواهد کشید. امیدوارم او بعد از این مدت بتواند بازی کند. اگرچه ریسک اینکه دوران توانبخشی و احیای میثم، مثل سایر بازیکنان پیش نرود هم وجود دارد. او گفت که با باشگاه کاملاً صادق است و به دلیل وجود ریسک‌های مختلف، بهترین راه، فسخ توافقی قرارداد است.

وی در پایان تصریح کرد: کاری که انجام شد با توافق کامل بود، ولی از طرفی ما ناراحت هستیم. ما حتی به او گفتیم تا ماه جولای صبر می‌کنیم که شرایط او را ببینیم و سپس قراردادش را فسخ کنیم. میثم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم بعد از جراحی، بتواند باز هم توانایی‌های خود را به هواداران نشان دهد.

انتهای پیام/