شهر خبر

رکوردشکنی شناگر ایرانی در مسابقات جهانی مسافت کوتاه


رکوردشکنی شناگر ایرانی در مسابقات جهانی مسافت کوتاه

ملی‌پوش شنای ایران موفق به شکستن رکورد ملی در جریان برگزاری مسابقات جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در دومین روز مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان در امارات، صبح امروز (جمعه) متین بالسینی در ماده 200 متر آزاد و مهرشاد افقری در ماده 100 متر پروانه به آب زدند.

بالسینی پس از رکوردشکنی خود در روز نخست این رقابت‌ها در ماده 200 متر آزاد، با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ثبت زمان 1:54.47 در جایگاه 57 قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در ادامه افقری در ماده 100 متر پروانه با ثبت زمان 51.87 ثانیه رکوردشکنی کرد. افقری موفق شد رکورد ملی پیشین این ماده که با زمان 52.83 به نام مهدی انصاری بود را ارتقا دهد. شناگر اصفهانی تیم ملی ایران در پایان رقابت‌های ماده 100 متر پروانه استخر مسافت کوتاه قهرمانی جهان در رتبه 36 قرار گرفت.

تیم ملی شنا ایران با ترکیب سینا غلامپور، متین بالسینی و مهرشاد افقری و هدایت گامر دیلانچیان به‌عنوان مربی برای رقابت با برترین‌های شنای جهان عازم مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی شده‌اند. این رقابت‌ها از تاریخ 25 لغایت 30 آذر 1400 برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی روز سومین این مسابقات صبح فردا (شنبه) برگزار می‌شود و سینا غلامپور در ماده 50 متر آزاد با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/