شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرج#امداد

یک کوهنورد در دیزین جان باخت

یک کوهنورد در دیزین جان باخت

فارس نوشت: مدیر بحران فرمانداری کرج از نجات کوهنوردان در ارتفاعات دیزین خبر داد و گفت: ۹ کوهنورد مفقود شده با تلاش چند ساعته تیم های امداد و نجات طی دو مرحله تفحس پیدا شدند و یک کوهنورد نیز بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.

داود جعفری، مدیریت بحران فرمانداری کرج، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت جست و جو برای یافتن کوهنوردانی که در ارتفاعات دیزین مفقود شده بودند، گفت: جستجوی کوهنوردان مفقودشده در ارتفاعات دیزین تا پاسی از بامداد جمعه ۲٦ آذرماه ادامه داشت و  پس از تلاش بی وقفه تیم‌های اعزامی به همراه کوهنوردان تازه نفس جهت تجسس به ارتفاعات دیزین عزیمت کردند.

وی افزود: در ساعت ۲:۰۰ بامداد ابتدا هفت نفر از کوهنوردان پیدا شدند و حوالی ساعت ۳:۵۵ دقیقه صبح نیز ۳ تن دیگر پیدا شدند.

جعفری با اشاره به اینکه افرادی که برای طبیعت گردی به ارتفاعات دیزین عزیمت کرده بودند ۱۰ نفر بوده‌اند، افزود:  متاسفانه یکی از کوهنوردان بر اثر سقوط از ارتفاعات فوت شد و اکنون بالگرد جمعیت هلال احمر در منطقه حضور دارد  و عملیات انتقال در حال برنامه ریزی می‌باشد.

روز گذشته ۱۰ نفر جهت طبیعت گردی به کوه‌ها و ارتفاعات دیزین عزیمت کردند که ۹ نفر آنها مفقود میشوند و یک نفر نیز بر اثر سقوط از ارتفاع فوت می‌کند. عملیات تفحس افراد طی دو مرحله تا بامداد جمعه با نجات هر ۹ نفر با موفقیت به پایان رسید.

۲۳۵۲۳۱