شهرخبر

زن جوان تهرانی یک هفته با نوزاد مرده‌اش در هتل بود!جزئیات دردناک

مرد تهرانی در حالی از همسر سوم خود به اتهام قتل فرزندشان شکایت کرده بود که این زن یک هفته با جسد نوزاد مرده زندگی کرده بود.

زن جوان تهرانی یک هفته با نوزاد مرده‌اش در هتل بود!جزئیات دردناک

به گزارش منیبان؛ رسیدگی به پرونده قتل نوزاد سه ماهه چند روز قبل با شکایت پدر نوزاد در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس شعبانی قرار گرفت.

این مرد 56 ساله که قبلا دو بار از همسران خود جدا شده بود،در شکایت از همسر سوم خود به نام پریسا 30 ساله گفت:«مدتی قبل سر کار بودم و وقتی به خانه آمدم دیدم که همسرم و نوزاد سه ماهه ام در خانه نیستند.یک هفته از آنها بی خبر بودم تا اینکه از پلیس یکی از شهرهای شمالی با من تماس گرفتند و احضار شدم.آنجا متوجه شدم فرزندم فوت کرده و همسرم بازداشت شده بود که خودم با ضمانت وثیقه او را آزاد کردم.اما بعدا متوجه شدم که فرزندم در حمام فوت کرده بود و همسرم یک هفته با جسد او زندگی کرد. به همین دلیل از همسرم شکایت دارم.»

مادر جوان در اظهارات خود گفت:«روز حادثه نوزادم را به حمام برده بودم که یکدفعه داخل تشت آب افتاد و فوت کرد.من فرزندم را خیلی دوست داشتم اما اینقدر شوکه شده بودم که نمی دانستم باید چه کنم.ماشین گرفتم و به یکی از شهرهای شمالی رفتم. به یک هتل رفتم و یک هفته با جسد فرزندم زندگی کردم و بعد ماجرا را به پلیس خبر دادم.»

در حالی که زن جوان اصرار داشت عمدی در فوت نوزادش نداشته است،با شکایت همسرش و به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

وبگردی