به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی « نا سپاس» محصول سال 1388 با بازی درخشان الناز شاکردوست و پوریا پورسرخ برای کردزبانان شبکه سحر پخش خواهد شد. 

این فیلم که  مقطع زمانی حضرت موسی (ع) را به تصویر می کشد جمعه شب مهمان خانه های کردزبانان شبکه سحر خواهد بود. عامیل و آشل دو پهلوان بنی اسرائیل و عموزاده  هستند که هر دو دلباخته" آناول" شده اند اما وقوع یک قتل آرامش و آسایش قبایل و طوایف قوم یهود را برهم می‌زند. در کنار داستان اصلی فیلم، مخاطب با یک قصه قرآنی ماجرای گاو قربانی در دوران پیامبری آن حضرت آشنا می شود. 

نیما شاهرخ شاهی، لیندا کیانی، محمد علی ساربان، مجید عبدالعظیمی، مجید واشقانی، خسرو دستگیر، مونا بیگی، سیروس صابر و لاله کریمی از دیگر نقش آفرینان این فیلم تاریخی هستند. 

گقتنی است؛ فیلم «ناسپاس» در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته و در 4 رشته از جمله؛ بهترین چهره پرداری، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین جلوه های ویژه میدانی و بهترین جلوه های ویژه رایانه ای کاندید دریافت سیمرغ بلورین از این جشنواره بوده است. 

فیلم سینمایی «ناسپاس» به تهیه کنندگی محسن جاهد با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی، جمعه 26 آذرماه ساعت 17 به وقت تهران به مدت 88 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام//