شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نخست وزیر

استعفای گروهی کارمندان ارشد زن در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی


استعفای گروهی کارمندان ارشد زن در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی

یک روزنامه عبری زبان از استعفای گروهی برخی از کارمندان ارشد زن در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی ظرف روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری اسرائیل هیوم امروز پنجشنبه اعلام کرد که 3 کارمند ارشد زن در دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روزهای آینده، 3 ماه پس از اقدام مشابهی از سوی دیگر کارمندان زن، استعفا خواهند داد.

در حالی که دفتر بنت می گوید که این استعفاها به دلیل شرایط شخصی انجام شده است، یک مسئول ارشد اسرائیلی دلیل این استعفا را شرایط سخت کاری دانست که منجر به نزاع و تبادل اتهامات بین آن کارمندان و «شیمریت مئیر» مشاور بنت می شود که از نزدیک‌ترین افراد به نخست‌وزیر است.

بر اساس گزارش روزنامه مذکور طبق تقویت قدرت شیمریت مئیر در داخل دفتر  نفتالی بنت منجر به روابط بحرانی حتی با شریک خود در ائتلاف و حزب راست آیلت شاکید شده است.

روزنامه عبری اسرائیل هیوم همچنین به دخالت  گسترده مئیر در بسیاری از مسائل، برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر نخست‌وزیر در کنار  تحمیل قدرت ظالمانه او نسبت به کارمندان ارشد از جمله کارمندان شورای امنیت داخلی این رژیم که ریاستش توصیه‌های را به بنت ارائه می‌کند، اشاره کرده است.

شیمریت مئیر اکنون به عنوان بانفوذترین شخصیت در دفتر بنت توصیف می‌شود و او نفوذ داخلی و خارجی خود را گسترش داده و در تمام مسائل حتی در اموری که در حیطه وظایف و اختیارات او نیست، مداخله می‌کند.

انتهای پیام/