شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

افشای همکاری گروه‌های ضد اسلام در آمریکا با شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی


افشای همکاری گروه‌های ضد اسلام در آمریکا با شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی

شورای روابط آمریکایی-اسلامی همکاری گروه‌های ضد اسلام در آمریکا را با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد که تلاش‌های گروه‌های ضد اسلام را که به دنبال نفوذ و جاسوسی در مساجد برجسته آمریکا بودند،  فاش و مختل کرده است.

روزنامه القدس العربی نوشت: این شورا که بزرگترین سازمان مدافع اسلامی و مسلمانان در آمریکا است گفت که سازمان ضد اسلام با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند.

این شورا اعلام کرد که در سال گذشته فاش شد که چندین شرکت کننده برجسته در فعالیت‌های جامعه مسلمانان به عنوان جاسوس برای یک گروه ضد اسلام به رهبری «استیون امرسون» فعالیت کردند.

 

مرکز حقوقی فقر جنوبی امرسون را به عنوان یک فعال ضد مسلمانان توصیف کرده  است.

القدس العربی  در ادامه افزود: شورا روابط آمریکایی اسلامی امروز پنجشنبه با مدارک تکمیلی اطلاعات بیشتری در مورد شبکه جاسوسی ارائه خواهد کرد.

بر اساس شواهد گسترده دریافت شده و مستند شده توسط شورای مذکور، مدیر اجرایی شورا در اوهایو سال‌ها گفتگوهای محرمانه، نامه‌های خصوصی و برنامه‌های استراتژیک را در اختیار گروه ضد اسلام قرار داده است.

این شورا همچنین در نامه‌ای خطاب به جامعه مسلمانان فاش کرد که شواهد حاکی از آن است که گروه‌های  ضد اسلام با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق اسرائیل همکاری کرده است.

انتهای پیام/