شهر خبر

حجاب عجیب مجری زن صداوسیما با آرایش غلیظ!/ صبا راد روسری اش را هم از سر برداشت؟+ عکس جنجالی

صبا راد با انتشار عکسی از خود با کلاه و آرایش غلیظ به نماش گذاشت که نشان می دهد کلا با روسری خداحافظی کرده است.

حجاب عجیب مجری زن صداوسیما با آرایش غلیظ!/ صبا راد روسری اش را هم از سر برداشت؟+ عکس جنجالی

به گزارش منیبان، صبا راد مجری سرشناس برنامه به خانه برمی گردیم در اینستاگرامش تصویر زیبایی را از خود با یک کلاه و آرایش غلیظ بدون روسری متنتشر کرد.

e019e6fa-a184-4bbf-b7bb-c147723e213e

یک بام و دو هوای مانی رهنما و صبا راد

مانی رهنما و همسرش با مهاجرت به ترکیه از یک سو این کشور را بهشتِ خودشان توصیف و از سوی دیگر ایران را کشوری بد توصیف می‌کنند.

نقطه عطف کارهای هنریِ او آشنایی و همکاری با بابک بیات بود. از نخستین آثار او خواندن تیتراژ فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی بود که این فیلم محصول سال ۱۳۷۶ بود.

در کارنامه هنریِ مانی رهنما آثار درخوری وجود دارد که به راستی کیفیتِ برخی از آن‌ها بسیار بالاست.

اما باید بپذیریم که مانی رهنما در یک دهه اخیر دیگر در میان خوانندگان پرطرفدار نبود و نیست. او هم مانند بسیاری از هم نسلانش دیگر آثارِ پرمخاطبی تولید و منتشر نمی‌کرد. در عین حال دیگر هم نتوانست آثارِ ماندگارِ گذشته‌اش را تکرار کند و موفقیتی در آثارِ چند سال گذشته‌اش نداشت.

البته این به معنایِ کم کاری یا بی‌کاریِ رهنما نبود. او همواره آثار جدیدش را تولید و منتشر می‌کرد اما دیگر خبری از استقبال و دیده و شنیده شدن نبود.

شاید کم توجهیِ مخاطبان موسیقی به آثار رهنما باعث شد که او به سمت حاشیه برود. رهنما در سال‌های گذشته تلاش می‌کرد تا با ایجاد حاشیه و استفاده از مسائل حاشیه‌ای کمی دیده و یا شنیده شود.

ازدواج مانی رهنما با با صبا راد مجریِ برخی از برنامه‌های صدا و سیما، به دیده شدنِ رهنما اندکی کمک کرد. اما این مسئله هم چندان دوامی نداشت و خیلی زود برای مخاطبان تکراری شد.

در نهایت رهنما به همراهِ همسرش تصمیم گرفت تا به ترکیه مهاجرت کند.

وبگردی