شهر خبر

بازیگر محبوب سریال یوسف پیامبر اقدام به خودکشی کرد!/ کتایون ریاحی چرا می‌خواست این کار را انجام دهد؟

کتایون ریاحی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی در خانواده ای هنرمند بدنیا آمده است.

بازیگر محبوب سریال یوسف پیامبر اقدام به خودکشی کرد!/ کتایون ریاحی چرا می‌خواست این کار را انجام دهد؟

به گزارش منیبان، اوج هنرمندی کتایون ریاحی در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف به شدت مورد توجه قرار گرفت. کتایون ریاحی شنونده ای خوش بین و سخنوری خوش بیان و پراحساس است. در فروردین ۹۲ تصاویر از کنسرت ابی در شهر لس انجلس منتشر شد که نشان می داد کتایون ریاحی بدون حجاب در روی صحنه حضور دارد.

کتایون ریاحی از اقدامش به خودسوزی افشاگری کرده بود.

222002841627556604

کتایون ریاحی بازیگر زن ایرانی، به دنبال خودسوزی و مرگ سحر خدایاری که چند روز پیش مقابل دادگاه خودسوزی کرد، به تصمیمی شبیه او، اعتراف کرد و گفت افشین یداللهی جلوی این کارش را گرفته است.او می گوید میخواسته خودسوزی کند.

کتایون ریاحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «یک روز تاریک، تلخ و سیاهِ جور و ستم در اسفند ۹۵، تصمیم گرفتم جلوی قوه ی قضاییه خودسوزی کنم…

از چندنفری که می دانستند، تنها افشین یداللهی دست به کار شد، مثل همیشه، همچون یک فرشته… مرا واداشت بمانم و چند روز بعد خودش رفت…

اکنون هستم، ماندم و پیروز شدم و همچنان با شجاعت هستم …

دخترم! سحر جان! متأسفم کسی نبود تو را از این کار منصرف کند…

بیایید همه به کمپین بیدار_شویم بپیوندیم و در این راه بیدار کنیم دختران و پسران سرزمینمان را…

 

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد، با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد و حالا موسس خیریه ای بنام کمک می باشد.

 

خانواده کتایون ریاحی

ایشان در خانواده ای هنرمند بدنیا آمد.مادرش گیتی اصالتا شیرازی و طراح لباس و پدرش اردشیر اصالتا گیلانی و مدرس ادبیات و زبان انگلیسی بود و تنها یک برادر بنام علیرضا دارد که بازیگر می باشد.

 

از کار تا فعالیت اجتماعی کتایون ریاحی

من از سال ۱۳۵۶ که ۱۶ ساله بودم هم درس می خواندم و هم بعنوان معلم حق التدریس در آموزش و پرورش تدریس و در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کردمدوره کمک های اولیه در هلال احمر را دیدم و به شکل افتخاری در انجمن حمایت از معلولین فعالیت داشتم و نوشتن هم یار همیشگی اش بود.در کنار یادداشت ها و قصه هایی که برای خود می نوشت شروع به قصه نویسی برای کودکان کرد که آنها را از طریق نوار کاست و یا کتاب منتشر می نمود.

 

کتایون ریاحی: راه کابل و قندهار بازه، شما برین

کتایون ریاحی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون استوری جنجالی زیر را در انتقاد از سخنان نماینده مجلس در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، کتایون ریاحی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران است.  یکی از اصلی ترین نقش ها در سریال یوسف پیامبر (ع) به کتایون ریاحی رسیده بود. وقتی از کتایون ریاحی درباره این سریال سوال شد او پاسخ عجیبی داد. کتایون ریاحی مدعی شد که حتی یک بار هم سریال یوسف پیامبر (ع) را ندیده است. ظاهرا کتایون ریاحی هیچ یک از کارهایش را نمی بیند مگر در اکران خصوصی!

به گزارش رکنا، کتایون ریاحی استوری جنجالی زیر را در انتقاد از سخنان نماینده مجلس به اشتراک گذاشته است.

وبگردی