شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#صحنه#جنجالی#پنالتی#علیه#(عکس)

صحنه جنجالی پنالتی علیه پرسپولیس (عکس)

بازی پرسپولیس مقابل پیکان در شرایطی با برتری شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافت که مهدوی در دقایق پایانی یک پنالتی به سود خودروسازان گرفت که با اعتراض شدید سرخ‌ها همراه بود.

به گزارش زنهار، دیدار پرگل و جذاب پرسپولیس و پیکان در نهایت با 4 گل پایان یافت و این در شرایطی بود که در این بازی مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی موفق به گلزنی برای سرخپوشان و کوشکی نیز تک گل پیکان را به نام خود کرد. 

یکی از اتفاقات جنجالی این بازی البته اعلام پنالتی به سود پیکان در دقیقه 79 بود. ارسال از سمت راست پرسپولیس با خروج ناکام حامد لک بالای سر پیمان میری همراه بود که داور بلافاصله بی احتیاطی گلر سرخپوشان را به دلیل ضربه با دست راست به حریف را پنالتی اعلام کرد. 

لک که برای دفع توپ از دروازه‌اش خارج شده بود، نتوانست تاثیر موفقی روی ارسال حریف داشته باشد و دفع ناقصی روی توپ داشت که همزمان با دست مخالف ضربه‌ای نیز به پشت گردن پیمان میری مهاجم بلندقامت حریف وارد کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که دفع ناقص لک البته جلوی پای محمد جواد آزاده بازیکن پیکان افتاده بود و او توانسته بود با ضربه‌ای به سمت دروازه، گل تیمش را به ثمر برساند. اما داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید و اعتراض پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و امید عالیشاه نیز با کارت زرد داور جریمه شد. 

کوشکی مهاجم جوان و شماره 10 پیکان نیز این پنالتی را به سبک چیپ وارد دروازه پرسپولیس کرد و تیمش را به تک گل بازی رساند. بعد از گل هم درخواست کوشکی برای گرفتن توپ و شروع سریع بازی با واکنش حامد لک و دیگر بازیکنان پرسپولیس همراه شده بود تا لحظاتی دوباره بازی به سمت جنجال پیش برود که مداخله داور مانع از این اتفاق شد. 

01674422