به گزارش برنا؛ نماینده مردم شریف ملکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه گفت: در این دیدار ضمن مطرح کردن برخی مشکلات مناطق محروم و کمتربرخوردار، با سازمان های مردم نهاد در ارتباط با حوزه ورزش و جوانان آشنا شدیم.

وی افزود: قرار بر این شد که ما از مجلس با تعداد ۱۲۰ نماینده و گروه های جهادی از سوی فراکسیون مناطق محروم با وزارت ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان جهت حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار تبادل نظر و همفزایی داشته باشیم.

دکتر سید علی موسوی ضمن اشاره به روحیه حمایتی وزیر ورزش و جوانان از مناطق محروم و کم برخوردار اظهار داشت: بنا شد که دکتر سید حمید سجادی و مدیران کل استانی با توجه به امکاناتی که در وزارتخانه و استان ها وجود دارد ما و گروه های جهادی را در سفرهای مختلفی که از سوی مجلس به مناطق محروم و کم برخوردار میرویم همراهی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در دولت جوان و انقلابی آیت الله رئیسی، نیازمند وزرای اتقلابی و با روحیه هستیم و انتطار میرود که وزیر ورزش و جوانان بتواند با تدبیرهای خاصی که ما در فراکسیون مناطق محروم اندیشیده ایم و ارتباط و همفزایی با نهادهای حاکمیتی فعال در این حوزه ها، سازمان ها و وزاری دیگر مشکلاتی که در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد را حل کنند.

دکتر موسوی در پایان با اشاره به دیدار خوب و مفیدی که با دکتر سجادی داشتند بیان کرد: امروز صحبت های خوبی با هم داشتیم و امیدوارم که تصمیماتمان عملیاتی شوند و به منصه ظهور برسند و بتوانیم با حمایت ویژه از جوانان مناطق محروم و رسیدگی به بحث ازدواجشان به مردم و جوانان امید و روحیه دهیم و همچنین ورزش این مناطق را به حد مناسب خود برسانیم.