شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#فولاد#نیمه اول

ثبت اولین باخت گل‌گهر با یک پنالتی و اخراج

ثبت اولین باخت گل‌گهر با یک پنالتی-اخراجِ جنجالی؛ صدر از دست رفت

تیم فوتبال گل‌گهر با یک پنالتی جنجالی در نیمه اول که به اخراج کاپیتانش انجامید به فولاد باخت تا هم شانس صدرنشینی را از دست داده و هم برای اولین بار در لیگ بیست و یکم با باخت روبرو شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان امشب(چهارشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری رسید.

قضاوت این مسابقه جنجالی بر عهده حمید حاج‌ملک بود؛ داوری که در دقیقه ۲۱ تصمیمی مهم اتخاذ و برخورد توپ با دست امین پورعلی روی خط دروازه گل‌گهر را پنالتی قلمداد و سپس کاپیتان تیم سیرجانی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. همین اتفاق کافی بود تا بازی برای چند دقیقه متوقف شده و بازیکنان و کادرفنی تیم میزبان شدیدا اعتراض کنند.

با این وجود، تصمیم داور بازی برنگشت و لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۰ پنالتی‌ را به مرکز دروازه زد که پس از برخورد به پاهای محسن فروزان وارد دروازه شد و فولاد را به ۳ امتیاز ارزشمند رساند.

گل گهر در نیمه دوم با وجود داشتن یک بازیکن کمتر موقعیت‌های خوبی برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما موفق نبود تا اولین شکست این تیم در لیگ بیست و یکم رقم بخورد. تیم امیر قلعه‌نویی با این باخت شانس صدرنشینی را از دست داد و با ۱۹ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

فولاد هم پس از سه تساوی متوالی موفق شد به چهارمین برد این فصل رسیده و با ۱۶ امتیاز در رتبه هفتم ایستاده و فاصله‌اش با صدر جدول را به ۴ امتیاز کاهش داد.

ترکیب گل گهر

محسن فروزان، آرمین سهرابیان ،علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری نژاد، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، امین پورعلی.

ترکیب فولاد

احسان مرادیان، مهران درخشان مهر، میلاد بدرقه، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، محمد آبشک، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، محمد قاسمی نژاد، لوسیانو پریرا.

منبع: ایرنا