محسن علیزاده در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی اظهار کرد: انگار فراموش کردیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری حاکم بوده و مردم ولی نعمت ما هستند و به فرموده امام خمینی(ره) اربابان ما بوده و ما نوکران و خدمتگذاران ملت هستیم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم کارکنان دولت گفت: انتظار مردم این است با تغییر دولت و شکل گیری دولت انقلابی رویه‌های غلط گذشته که با اعمال محدودیت‌های پی در پی از ورود مردم به ادارات جلوگیری می شد، حذف شود. چطور می‌خواهیم برای مردم از پشت درهای بسته نوکری کنیم و مسائل و مشکلاتشان را بدون دیدار با آنها حل کنیم؟

وی تصریح کرد: بررسی مشکلات مردم از راه دور و تصمیم‌گیری پشت درهای بسته رویه‌ای غلطی است. عده‌ای ارزیابی مشکلات شان را از پشت شیشه‌های دودی خودرو انجام می دهند.

علیزاده خطاب به رئیس جمهور گفت: تغییر در کابینه شما و نگاه وزرایتان ایجاد شد، اما لازم است که تغییر نگاه در مدیران لایه‌های میانی و پایینی هم انجام شود. اگر ساختارتان معیوب است سریع اصلاح کنید و به همه مدیران القا کنید که صرفاً نوکران مردم هستند و وظیفه‌ای جز خدمت‌گذاری به آنها ندارند.

نماینده مردم سپیدان با اشاره به موضوع «جوان‌گرایی» تأکید کرد: مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار ایجاد همان نگاه نابی را دارند که در ابتدای انقلاب ایجاد شده بود. رویه‌های سختگیرانه بکارگیری نیروهای انقلابی باید رفع شود، چرا که متاسفانه در پی آن امیدی که در دل جوانان انقلابی گام دومی ایجاد شده بود، کم کم کمرنگ می شود و این در حالی است که ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم به جوانانی که با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را ایجاد می کنند، میدان دهیم و اگر قرار باشد بکارگیری آنها را منوط به داشتن رزومه کنیم مطمئناً کارها پیش نرفته و درب روی همان پاشنه خواهد گشت.