شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تهران#استان تهران#بارش برف

هواشناسی ایران برای آخر هفته/ شروع بارش باران و برف از جمعه ۲۶ آذر تا یکشنبه ۲۸ آذر

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در کشور از اواخر جمعه ۲۶ آذر تا یکشنبه (۲۸ آذرماه) خبر داد.

هواشناسی ایران برای آخر هفته/ شروع بارش باران و برف از جمعه ۲۶ آذر تا یکشنبه ۲۸ آذر
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا تا جمعه (۲۶ آذر) از بارش برف و باران از اواخر وقت این روز تا یکشنبه (۲۸ آذرماه) خبر داد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۲۶آذر) آسمانی صاف تا نیمه ابری و به دلیل پایداری و سکون جو انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت روز جمعه (۲۶آذر) تا اوایل وقت یکشنبه (۲۸آذر) با ورود سامانه بارشی به استان برای بیشتر مناطق استان بارش باران و برای ارتفاعات بارش برف و مه آلود و احتمال کولاک پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۵آذرماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۰ و۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا(۲۶آذرماه) نیمه ابری، در بعداز ظهر ابری و اواخر وقت همراه با بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۱و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.