شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسلمانان

صهیونیست‌ها مانع ورود مسلمانان به مسجدالاقصی شدند

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست امروز در حالی به صحن‌های مسجدالأقصی وارد شدند که نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد مقدس ممانعت می‌کنند.

صهیونیست‌ها مانع ورود مسلمانان به مسجدالاقصی شدند

به گزارش منیبان، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست صبح امروز چهارشنبه وارد صحن‌های مسجدالأقصی شدند.

همزمان با بازداشت گسترده فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، شماری از شهرک‌نشینان به صورت غیرقانونی وارد مسجدالأقصی شدند.

باشگاه اسیر فلسطین گزارش داد که نیروهای اشغالگر با ورود به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، تعدادی از شهروندان را بازداشت و آن‌ها را به بهانه مشارکت در مقاومت مردمی علیه نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان، به مراکز بازجویی منتقل کردند.

نیروهای اشغالگر در استان نابلس «محمد ابداح» اسیر آزاده فلسطینی را پس از یورش به منزل او در اردوگاه آوارگان الجدید، بازداشت کردند.

بنابر گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به منازل تعدادی از شهروندان فلسطینی در سلفیت، بیت لحم، روستای حرمله و استان جنین تعدادی از این شهروندان را بازداشت کردند.

در قدس اشغالی نیز نظامیان صهیونیست با یورش به منزل دو جوان به نام‌های «فادی محمد الخضور» و «محمد عبدالسلام» آن‌ها را به بازداشت خود درآوردند.

از سوی دیگر اداره اوقاف قدس اعلام کرد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی وارد شده و آئین تلمودی را به جا آوردند.

ورود شهرک‌نشینان به مسجدالأقصی در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد مقدس ممانعت کرده و کارت شناسایی آن‌ها را در ورودی‌های مسجد مصادره کرده است.

بنابراین گزارش، طی یک هفته گذشته ۱۱۴۲ شهرک‌نشین صهیونیست وارد مسجدالأقصی شدند.

وبگردی