شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#تفاهم‌نامه

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بدنسازی با سازمان ورزش شهرداری تهران


امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بدنسازی با سازمان ورزش شهرداری تهران

تفاهم‌نامه همکاری میان رؤسای فدراسیون بدنسازی و سازمان ورزش شهرداری تهران امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، ناصر امیری سرپرست دبیری و حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی رئیس و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کردند.

علی خسروی مشاور امور فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی در سازمان ورزش شهرداری تهران نشست امروز را اولین جلسه حسین اوجاقی بعد از قرار گرفتن در رأس این سازمان با مسئولان یک فدراسیون ورزشی دانست. در ادامه حاضران در جلسه راهکارهای همکاری مشترک میان دو نهاد را بیان کردند و پیشنهاداتی همچون تربیت مربی برای کار با دستگاه در پارک‌های تهران، همکاری در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی و ... مطرح شد. 

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: نصیرزاده یک مدیر کاملاً ورزشی و توانمند است که هر جا بوده، منشا خیر بوده است. فدراسیون بدنسازی گستردگی زیادی دارد و رشته‌های متنوعی را در زیرمجموعه خود جای داده است. در این فدراسیون رشته‌هایی فعال هستند که طرفداران زیادی در سطح جامعه دارند و برخی از آنها هنوز در شهرداری فعال نشده‌اند. ما باید از فضاهایی که در اختیار شهرداری است، برای توسعه این رشته‌ها و استفاده مردم بهره ببریم. فکر می‌کنم شهروندان به خاطر شرایطی که کرونا در دو سال اخیر ایجاد کرده بود، نیاز به شادابی دارند و یکی از فدراسیون‌هایی که می‌توانیم با همکاری با آن نیازهای شهروندان را تأمین کنیم، همین بدنسازی است. 

نصیرزاده نیز گفت: وقتی شنیدم که اوجاقی به‌عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری انتخاب شده، خیلی خوشحال شدم، چون او را یکی از لایق‌ترین‌ها در بخش مدیریت ورزش می‌دانم. درباره بحث کلاس‌های آموزشی ما این آمادگی را داریم که با سازمان ورزش شهرداری همکاری کنیم تا شهروندان از دانش مربیان تربیت شده بهره ببرند. از سوی دیگر ما رشته‌ای به نام فیتنس چلنج را در فدراسیون خودمان داریم که هم می‌تواند جنبه همگانی داشته باشد و هم حتی به صورت خانوادگی مسابقات آن در پارک‌ها و فضای باز برگزار شود.

وی افزود: متأسفانه فدراسیون بدنسازی از نظر زیرساختی ضعیف بوده و ما کمپی برای تیم‌های ملی خود نداریم. امیدواریم با مساعدت و همکاری شهرداری تهران این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد. پیشنهاد من این است برای ارتباط بهتر بین فدراسیون‌ها و سازمان ورزش شهرداری تهران، یک کمیته شهروندی در هر فدراسیونی تشکیل شود. 

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین رئیس فدراسیون بدنسازی و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.

 

انتهای پیام/