شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#آخرین#جزئیات#انتخاب#اعضای#هیات#مدیره

آخرین جزئیات انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس

شنیده می شود تکلیف هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه مشخص خواهد شد

آخرین جزئیات انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس

به گزارش منیبان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز دهمین بازی خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را برگزار می‌کند که تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه هنوز مشخص نشده و همین موضوع پایه و مبنای تمام اعتراض های هواداران پرسپولیس به مدیریت سجادی در وزارت ورزش است که چرا برای انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خلاف دیگر باشگاه دولتی تعلل به خرج داده است.

باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و با استعفای جعفر سمیعی و مشخص شدن کابینه دولت سیزدهم و روی کار آمدن سجادی امیدوار بود پس از باشگاه استقلال تعیین تکلیف شود اما هنوز پس از گذشت ماه ها هیچ انتخاب و انتصابی در این باشگاه انجام نشده و همین موضوع باعث خشم و ناراحتی هواداران پرسپولیس شده است.

اگرچه سجادی هربار اعلام کرده مجید صدری اختیارات یک مدیرعامل را دارد اما عملکرد صدری تا به اینجای کار به هیچ وجه همسو با توقعات طرفداران این تیم نبوده است. پرداخت نشدن طلب کالدرون پس از وعده های پیاپی و 72 ساعت های معروف صدری از یک سو و ابهامات مالی فراوان در دریافتی از اسپانسرها و شرکت‌هایی که پول قرضی به سرخ‌ها دادند، جدایی رادوشوویچ و بسیاری از مسائل دیگر از سوی دیگر دلیل ادامه دار بودن جریان معترض هواداران علیه صدری است.

جالب این که به نظر می رسد همان گمانه زنی سابق در مورد انتخاب مدیرعامل وجود دارد. قبلا شایعه شده بود تا زمانی که بدهی کالدرون پرداخت نشود، سجادی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را انتخاب نخواهد کرد، اتفاقی که بر اساس وعده تازه مجید صدری تا جمعه انجام خواهد شد و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز به زودی باز خواهد شد.

دقیقا شب قبل از گردهمایی هواداران پرسپولیس مقابل وزارت، مجید صدری در تلویزیون اعلام کرد مشکل بدهی کالدرون حل شده و بدهی او به صورت کامل پرداخت شده است. ادعایی که روز گردهمایی نیز یک بار دیگر تکرار شد تا میلیونها هوادار پرسپولیس در انتظار ایمیل تایید وکیل کالدرون برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا باشند.

شنیدیم در صورتی که وعده صدری عملی شده و با پرداخت بدهی کالدرون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود، سجادی که با وزیر تعاون و وزیر اقتصاد جلسه‌ای را تا روز شنبه برگزار می کند، بلافاصله تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را مشخص خواهد کرد.

آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار طرفداری از وزارت ورزش حکایت از آن دارد نفرات مورد نظر وزیر ورزش برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه اعلام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس بالاخره پس از ماه‌ها، تصمیم سازان مدیریتی و اجرایی خود را خواهد شناخت.

وبگردی