به گزارش برنا، دکتر سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، در دومین نشست ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: وقتی شهدا به هر کاری عنایت داشته باشند قطعا تمام اتفاقات به بهترین شکل جلو می‌رود. امیدواریم که بهترین استفاده را از این جلسات و مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها ببریم.

وی افزود: از روز اول هفته گرامیداشت سالگردشهادت حاج قاسم سلیمانی که ۹ دی‌ماه است تا ۱۶ دی‌ماه دستگاه ها هر کدام یک برنامه واحد و مشترک را برگزار خواهند کرد. هر دستگاهی قطعا برنامه‌هایی در نظر دارد که می‌تواند در کنار این برنامه‌های مشترک انجام دهد.

کلهر خاطرنشان کرد: شروع برنامه‌های مشتر‌ک برای اینکه هویت ما را نشان بدهد قطعا یک برنامه ورزشی خواهد بود. باید از ظرفیت ورزش کشور به بهترین نحو برای بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی بهره بگیریم. همه دستگاه‌های عضو این ستاد می‌بایست برنامه ورزشی خود را ۹ دی‌ماه برگزار کنند.

وی گفت: پیاده‌روی عمومی برای جامعه ورزش، کمک‌های مومنانه، برگزاری کارگاه و نشست ترویجی مکتب حاج قاسم سلیمانی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، تکریم خانواده شهدا، اهدای خون و صعودهای ورزشی از دیگر برنامه‌های مشترک ما برای هفته گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: سعی ما این است که از ظرفیت مناسبت‌ها برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی به بهترین نحو بهره ببریم.

همچنین در این ستاد نام پهلوان میدان برای استفاده در برنامه‌های ستاد گرامیداشت مصوب شد.

انتهای پیام//