شهر خبر

پارسا پیروزفر بازهم همه را شوکه کرد!/ این چه وضع لباس پوشیدن است!+ عکس

عکسی جالب از جوانی پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شده است.

پارسا پیروزفر بازهم همه را شوکه کرد!/ این چه وضع لباس پوشیدن است!+ عکس

به گزارش منیبان؛ این عکس نمایی از فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی ساخته ۱۳۷۳ است که اولین تجربه جدی تصویری پارسا پیروزفر به شما می‌رود.

 

WhatsApp Image 2021-12-15 at 11.19.18 (1)

شروع سنگین و پر قدرت پارسا پیروزفر در دنیای تصویر

گریم سنگین نقش سالک در فیلم پری (۱۳۷۳) چهره‌اش را با همه جذابیت و جوانی پنهان کرده بود. پری، فیلم او نبود. با حضور خسرو شکیبایی، نیکی کریمی و علی مصفا، کمتر تماشاگری به دنبال بازیگر نقش سالک می‌گشت. پیشتر در فیلم مجسمه (۱۳۷۱) تصویری از او دیده شده بود، تصویری که امتیازی ویژه نداشت و در یاد نمی‌ماند.

پارسا پیروزفر با نقشی که در مجموعه در پناه تو (۱۳۷۵) بازی کرد به شهرت رسید. نقشی که از بداقبالی او گرفتار ممیزی و قلع و قمع شد. در این مجموعه پر بازیگر که به معرفی تعدادی چهره جوان منجر شد، پیروزفر نقش پارسا جوانی از طبقه مرفه که با خانواده‌اش دچار مشکل است، را بدون اغراق و تصنع بازی کرد.

در دیدارهای مجدد این مجموعه و پس از گذشت ۲۰ سال از پخش نخست آن، می‌توان تشخیص داد که فاصله پیروزفر جوان از بعضی بازیگران نقش‌های اصلی زیاد است. او نقشش را همراه با طنازی، راحت و روان بازی کرده و مثل تعدادی از بازیگرهای مجموعه درگیر تصنع و غلو نشده است.

نام او که خاص و کمیاب بود، کمک کرد تا بیشتر در ذهن بماند و زمانی که در ضیافت حضور یافت، بسیاری فیلم را به خاطر او و سابقه‌ای که از در پناه تو داشتند، دیدند.

عبد همان پارسای شوخ طبع و طناز در پناه تو بود، اما در فضای گرم و جوان پسند فیلم مسعود کیمیایی دوست داشتنی‌تر به نظر می‌رسید.

وبگردی