شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

در گفتگو با مهر عنوان شد

پرسپولیس بدون توجه به اسم استقلال بازی کند/ یحیی شوک مناسبی داد

پرسپولیس بدون توجه به اسم استقلال بازی کند/ یحیی شوک مناسبی داد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار امروز این تیم با پیکان تهران گفت: یحیی گل محمدی در جایگاه مناسبی به بازیکنان خود شوک داد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی امروز برای دو تیم مهم به نظر می‌رسد. پیکان پس از باخت مقابل استقلال تهران دنبال جبران نتیجه است و نمی‌خواهد جایگاه خود را در جدول خطرناک کند. پرسپولیس هم با توجه به تساوی در هفته گذشته و اختلافی که با استقلال تهران در صدر جدول دارد می‌خواهد برنده میدان شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با این حال فکر می‌کنم هیچ دلیلی ندارد پرسپولیس به اسم استقلال کاری داشته باشد. اینکه در پایان هفته دهم بالای جدول باشید فایده‌ای ندارد و نگاه به آن هیچ جای توجیهی نخواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: من فکر می‌کنم یحیی گل محمدی به تجربه کافی برای وارد کردن شوک به بازیکنانش رسیده است و حتما هم این کار را انجام داده تا آنها را هوشیار کرده و تمرکز تیمی را بالا برده است. تساوی دو - دو مقابل هوادار شرایط را به گونه‌ای رقم زد که این تیم را از کورس قهرمانی عقب انداخت.

ابراهیمی با انتقاد از عملکرد برخی تازه واردهای پرسپولیس تاکید کرد: پیراهن پرسپولیس را باید قدر بدانند. کافی است با آن دسته از بازیکنان که بعد از پرسپولیس فوتبال هم برایشان رنگ و بوی دیگری داشت صحبت کنند تا بفهمند صاحب چه نعمتی شده‌اند که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشند.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت درباره مشکلات فنی این تیم یادآور شد: فوتبال ایران مشکل هافبک دارد. بازی‌ساز خوب در فوتبال ایران وجود ندارد. باید حواس هافبک‌ها به ارائه بازی رو به جلو باشد. مشکل گلزنی هم مدت‌هاست در لیگ برتر ایران داریم. مهاجمان خوب لژیونر می‌شوند چون به بلوغ می رسند اما سایر آنها با وجود اینکه کم تجربه هم نیستند سطح خودشان را بالا نمی‌برند. تجربه ربطی به سن و سال ندارد بلکه نیاز به بازی کردن دارد که فکر می‌کنم این اتفاق در تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

وی در پایان درباره شانس‌های قهرمانی فصل جاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: نتایج در بازی تیم‌های بالای جدول نشان داده که هنوز ایرادات فنی در تمام مدعیان وجود دارد. فکر می‌کنم تا پایان دور رفت باید منتظر حل مشکلات اینچنینی در ساختار تاکتیکی تیم‌ها باشیم. قطعا پرسپولیس بار دیگر به بالای جدول می‌رسد اما نباید خودش را با سایر تیم‌ها مقایسه کند.