شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بابت#منچسترسیتی

گواردیولا: برای جبران باخت فصل قبل از لیدز انگیزه فراوانی داشتیم


گواردیولا: برای جبران باخت فصل قبل از لیدز انگیزه فراوانی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از موفقیت شاگردانش در انتقام‌گیری از لیدزیونایتد بابت باخت فصل گذشته ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از پیروزی 7 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر لیدزیونایتد در ورزشگاه اتحاد در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، این برد قاطعانه را انتقام‌گیری از حریفی دانست که فصل گذشته در همین ورزشگاه با گل دقیقه 91 استوارت دالاس میزبان منچستری را غافلگیر و مغلوب کرد.

گواردیولا گفت: ما فصل گذشته در دو بازی‌مان برابر لیدزیونایتد، 5 امتیاز از دست دادیم. به همین دلیل ما انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی مقابل این تیم داشتیم و در نتیجه حسابی خودمان را برای رویارویی دوباره با این تیم آماده کرده بودیم. شاید بازیکنان احساس کردند که این بازی خیلی جدی‌تر و سخت‌تر از چیزی است که مردم فکر می‌کنند. من دقیقاً می‌دانم که چه سرمربی‌ لیدزیونایتد را هدایت می‌کند (مارچلو بیلسا). آنها در تمام بازی‌های‌شان و با هر توپی که می‌گیرند، با غرور خاص بازی می‌کنند. بازی‌شان را مقابل چلسی دیدم و به نظرم آنجا حداقل باید یک امتیاز می‌گرفتند. امشب اما با توجه به شیوه بازی‌شان من فکر می‌کنم که بازیکنان لیدز کمی خسته بودند چرا که آنها دو روز پیش هم بازی کرده بودند.

سرمربی منچسترسیتی افزود: همه تیم‌ها می‌دانند که لیدز چه حریف سرسختی است و به همین دلیل من ارزش زیادی برای پیروزی‌مان مقابل این تیم قائلم. حالا ما خودمان را برای مصاف با نیوکاسل آماده می‌کنیم. وقتی که تیم شما موفق به کسب چنین نتیجه‌ای می‌شود، دلیلش این است که عملکرد انفرادی بازیکنان‌تان هم استثنایی است.

کوین دی‌بروینه در شب بازگشتش به ترکیب اصلی من‌سیتی در لیگ برتر انگلیس دو گل زد و عملکردش تحسین گواردیولا را به همراه داشت.

او گفت: ما به دی‌بروینه نیاز داریم. من و او 6 فصل است که داریم کنار هم کار می‌کنیم و کارهایی که از او دیده‌ام حیرت‌آور بوده است. کوین رفته‌رفته بهتر هم می‌شود. او در ابتدای فصل مشکلاتی داشت و ابتلا به کرونا هم ریتم بازی‌اش را از بین برد اما من امیدوارم که دوباره ریتم قبلی‌اش را به دست آورد.

 

انتهای پیام/