رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان، درباره کیفیت فصل جاری لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: یازده هفته از مسابقات سپری شده که در این مدت لیگ فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم. مسابقات جذابی را داشتیم  و پیش‌بینی واقعا سخت شده است. از نکات مثبت لیگ این فصل حضور بازیکنان جوان و میدان دادن تیم‌ها به این بازیکن‌هاست که توانایی خود را به خوبی نشان بدهند. فکر می‌کنم امسال تیم‌ها اکثرا با برنامه وارد مسابقات شدند و تعداد تیم‌های خوب در قیاس با سال‌های گذشته بیشتر شده است.

وی در مورد نقاط ضعف لیگ 1400 توضیح داد: شاید تنها نقطه ضعف لیگ این دوره نبود ویدیو چک باشد. این اتفاق در سال‌های قبل به خوبی جا افتاده بود اما امسال باز در نبود ویدیو چک برخی بازی‌های به چالش کشیده شده و البته کار داوران هم دشوارتر شده است. امیدوارم در این رابطه باشگاه‌ها هر چه سریعتر وارد عمل شوند تا در نیم فصل دوم مسابقات شاهد استفاده از ویدیو چک باشیم. قضاوت‌ها سخت شده و حتما با کنار گذاشتن بودجه برای این عمل شرایط بهتری را در لیگ برای داوران شاهد خواهیم بود. باشگاه سپاهان هم در این رابطه اقداماتی انجام داده که فکر می‌کنم اگر همه چیز خوب پیش برود در نیم فصل دوم از دستگاه ویدیوچک در مسابقات استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: هدف گذاری ما از ابتدا قهرمانی در سومین سال حضورمان در مسابقات لیگ بوده که امسال در سومین سال حضورمان را تجربه می‌کنیم. خوشبختانه با گذشته 11 هفته خوب بازی کردیم و خوب ظاهر شدیم. البته مرحله پلی‌آف اهمیت بیشتری دارد که امیدوارم در این مرحله هم به خوبی ظاهر شویم. هدف‌مان قهرمانی است اما شرایط با وجود تیم‌های خوب دیگر دشوار است.

محمدی راد در پایان درمورد دیدار این هفته سپاهان با فولاد سیرجان بیان کرد: فولاد تیم خوبی است اما در جایگاه واقعی خود قرار ندارد. در این دو هفته تعطیلات تیم به خوبی ریکاوری کرد و حالا یک هفته است که تمرینات را شروع کردیم امیدوارم مقابل فولاد نیز بتوانیم به دوازدهمین بردمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام// 4