به گزارش برنا؛ تراکتور از ساعت 15 میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. اگر از هواداران تیم تبریزی در ابتدا فصل درباره رتبه‌شان در هفته نهم سوال می‌پرسیدید امکان نداشت تصور کنند با 8 امتیاز تنها یک رده بالاتر از نفت مسجدسلیمان قرار گیرند اما حالا این اتفاق افتاده. از زمان حضور سولدو در تراکتور اوضاع برای تبریزی‌ها بهتر شده اما همچنان نتایج‌شان فاجعه‌بار بوده و تنها 2 امتیاز با سقوط فاصله دارند. آن‌ها البته این هفته فرصت دارند تا نفتی را ببرند که خود درگیر حاشیه است. مسجدسلیمانی‌ها تا امروز تنها یک برد به دست آورده‌اند و آن قدر نتایج‌شان ضعیف بوده که مدیران‌شان حتی به تعویض سرمربی هم فکر کنند. مصاف بین ناکام و ناکام‌تر را کدام تیم می‌برد؟

در دیگر دیداری که از ساعت 15 آغاز می‌شود شاگردان تارتار در اصفهان میزبان هوادار هستند. ذوبی‌ها هم‌اکنون در رده نهم قرار دارند اما با یکی دو برد می‌توانند حتی شانس‌شان برای کسب سهمیه را هم امتحان کنند. حریف آن‌ها هوادار هم مانند ذوبی‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کند و هفته گذشته مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشتند. هوادار البته باید به سرعت خود را از منطقه سقوط دور کند و به برد در این بازی نیاز دارد. آن‌ها هم امتیاز با صنعت در رده چهاردهم قرار دارند.

فجر در هفته دهم میزبان مس رفسنجان است. فجری‌ها هفته گذشته مقابل بالانشین جدید امسال یعنی آلومینیوم نمایش خوبی داشتند و تنها با یک گل شکست خوردند. در کمال ناباوری البته شیرازی‌ها تنها 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و در این بازی نباید به شکست فکر کنند. در سمت مقابل تیم ربیعی هم‌امتیاز با استقلال و پرسپولیس امتیاز گرفته اما بضاعتش با این دو تیم قابل مقایسه نیست. آن‌ها با برد می‌توانند به صدر هم فکر کنند و برد دور از دسترس آن‌ها نیست. با توجه به انگیزه‌های هر دو تیم می‌توان احتمال تساوی در این بازی را بالا دانست.

از ساعت 16 صنعت نفت آبادان از پدیده خراسان پذیرایی می‌کند. صنعت نفت هفته گذشته با یک گل مغلوب سپاهان شد اما پتانسیل خود را پیشتر برابر استقلال نشان داده. آن‌ها دیر حرکت خود به سمت موفقیت را آغاز کردند و حالا در رده پانزدهم قرار دارند اما می‌توانند با برنده شدن مقابل پدیده تقریبا سقوط رقیب را قطعی کنند و خودشان هم روحیه بگیرند. پدیده‌‌ای‌ها را اما به جرات می‌توان ضعیف‌ترین تیم لیگ دانست. آن‌ها نه روحیه دارند و نه ابزار. نه مدیریت ورزشی صحیح دارند و نه از سمتی حمایت می‌شوند. احتمالا همین حالا که یک سوم از بازی‌ها را پشت سر گذاشتیم خودشان سقوط‌شان را قطعی می‌دانند.

در آخرین دیدار هفته دهم هم گل گهر میزبان فولاد است. گل گهری‌ها درگیر حواشی مربوط به بازیکن گابنی هستند و ترجیح داده‌اند پس از شکایات دیگر از او استفاده نکنند. حالا آن‌ها مقابل فولادی قرار می‌گیرند که توسط نکونام تا حدی زنده شده. فولادی‌ها آرام و پیوسته حرکت خود به سمت رتبه‌های بالای جدول را آغاز کرده‌اند و حالا به یک سد سخت برخورد کرده‌اند. این دیدار برای هر دو تیم سخت است و باید دید کدام یک می‌توانند از لحاظ فنی بر رقیب سرسخت غلبه کنند و رتبه خود در جدول را در صورت توقف رقبا بهبود بخشند.

انتهای پیام// 3