به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از دیدار با خوشه طلایی ساوه در هفته دهم مسابقات دسته اول فوتبال کشور گفت: هدایت کردن تیم جوان تاوان دارد و مشخصا زمان نیاز است تا جوانان بتوانند پخته تر در میدان ظاهر شوند. با این وجود به تیم خوشه طلایی ساوه تبریک می گویم که کار خود را در زمین انجام دادند.

او افزود: با وجود جوان بودن تیم اما شاهد بودید که دقایق ابتدایی ماشین سازی بر میدان مسلط بود و گل اول را نیز به ثمر رساند و تا 15 دقیقه پس از آن نیز همه چیز طبق برنامه پیش رفت اما جوانی تیم سبب شد تا بازی را واگذار کنیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: این شکست نمی تواند ارزش های تیم ماشین سازی را کم کند زیرا فقط 4 جلسه تمرین با این جوانان برگزار شده است و امید می رود با اتحاد و حمایتی که از تیم می شود در مسابقات آتی نتیجه بهتری کسب شود.

حیدرزاده در خصوص موقعیت های فراوانی که تیم ماشین سازی از دست داد، گفت: مشخصا تیمی که فوتبال بازی کند شاید برنده نباشد و امروز نیز شاهد بودیم که چند موقعیت قطعی گلزنی را بازیکنان به علت عدم تمرکز از دست دادند و در ضدحملات گل دریافت کردیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز تاکید کرد: از فردا تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد تا با تمام توان در مقابل پارس جنوبی جم حاضر شویم و شکست در این مسابقه را جبران کنیم و از امروز به دنبال کسب نتیجه ای خوب هستیم هرچند که پارس جنوبی جم از بازیکنان بسیار باتجربه و باکیفیتی برخوردار است.

انتهای پیام//