شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل

صادق ورمزیار: تیم فرهاد هنوز در فاز حمله مشکل دارد

استقلال ۶امتیاز حرفه‎ای-اقتصادی گرفت / با این برد می توان قهرمان نیم فصل شد/ کاش سلمانی یک خط جلوتر بازی کند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: استقلال یک برد حرفه ای - اقتصادی شش امتیازی بدست آورد که ارزش‌های آن در آینده مشخص می‌شود.

استقلال ۶امتیاز حرفه‎ای-اقتصادی گرفت / با این برد می توان قهرمان نیم فصل شد/ کاش سلمانی یک خط جلوتر بازی کند
خبرورزشی -

کسب سه امتیاز دیدار تیم استقلال مقابل یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر منجر به صدرنشینی موقت این تیم تا پیش از دیدار های بعدی هفته دهم لیگ برتر شد.

با صادق ورمرزیار در خصوص دیدار استقلال و سپاهان گفت وگو کردیم.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید. این برد چه اهمیتی برای استقلال داشت؟

این مسابقه یک فوتبال کاملا اقتصادی بود. یک برد فوق العاده. یک موفقیت در بازی ۶ امتیازی که البته استقلال خیلی راحت آن را به دست آورد.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

به نظرم استقلال با ارائه یک بازی کاملاً "حرفه‎ای – اقتصادی" توانست با ایجاد کمترین موقعیت روی دروازه سپاهان بهترین نتیجه را بگیرد و ۴۵ دقیقه مسابقه را اداره کند. البته مشکلاتی هم داشتیم.

چه مشکلاتی؟

دیدیم که فرهاد مجیدی روی دو تعویضش سعی کرد هافبک‌های دفاعی اش را جایگزین کند تا بتوانند جلوی هافبک های دونده سپاهان دوام بیاورند. از طرفی تیم فرهاد هنوز در فاز حمله مشکل دارد. ما در خط دفاع مان باز هم فضاهای خالی به حریف دادیم و دیدیم که چندبار فرشاد احمدزاده و دیگر بازیکنان سپاهان با دروازه‌بان ما تک به تک شدند. قطعاً با رفع این مشکلات شرایط استقلال از این هم بهتر می‌شود. اما این نبرد خیلی مهم بود و استقلال توانست پس از ۵ تساوی دومین برد متوالی اش را در شرایطی کسب کند که موقتا به صدر جدول برود.

این برد چه تاثیری در روند ادامه کار استقلال خواهد داشت؟

قطعاً این پیروزی مقابل رقیبی به نام سپاهان از نظر روحی حتی می‌تواند شرایط قهرمانی استقلال در نیم فصل را فراهم کند. نباید فرامش کرد استقلال دفاع تیمی خیلی خوبی دارد و مقاومت ۴۵ دقیقه ای مقابل تیمی مانند سپاهان با آن خط حمله کار کمی نبود.

جعفر سلمانی را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم سلمانی بازیکنی است که می تواند حتی یک پست جلوتر بیاید و با توجه به ضعف گلزنی دیگر مهاجمان تیم کاش او را جلوتر هم محک بزنیم. شاید اگر بخواهیم در کارهای دفاعی به این بازیکن نمره بدهیم، سلمانی نمره قبولی نمی گیرد ولی این بازیکن نشان داده در فاز هجومی کارایی بیشتری دارد.