به گزارش برنا؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان با حضور در نشست خبری درباره این بازی اینطور صحبت هایش را آغاز کرد و گفت: فکر می‌کنم که تیم ما یک بازی فوق العاده انجام داد. در نیمه اول عالی بازی کردیم. در نیمه دوم همان روند را ادامه دادیم. استقلال یکی دو موقعیت نسبتا خیلی خوب داشت ولی غیر آن خیلی خوب نتوانستند مقابل ما بازی کنند. ولی در نیمه اول روی ضدحملات موقعیت خوب داشتند. در کل 9-8 موقعیت فوق العاده داشتیم که باید استفاده می کردیم اما استفاده نکردیم. 

وی ادامه داد: به استقلال باید تبریک گفت ولی واقعا من باید از بازیکنانم تشکر کنم چون فوق العاده تلاش کردند، مسائل تاکتیکی را دقیق انجام دادند و موقعیت‌های خیلی زیادی ایجاد کردند ولی متاسفانه شکست خوردیم. باید ادامه بدهیم. روند تیم خیلی خوب بود و نمی‌توانم خیلی ایراد بگیرم که باختند. بعضی از شکست‌ها ارزشمند است. باخت تیمم برایم ناراحت کننده است ولی نه آنطور.

سرمربی سپاهان در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا از تیم کنونی‌اش نسبت به فصل گذشته رضایت دارد یا خیر گفت: چهار پنج بازیکن خوبم را از دست دادم و چهار بازیکن گرفتم. اتفاق خاصی در تیم من به وجود نیامد و سه چهار بازیکن که کمتر بازی می‌کردند جدا شدند ولی بازیکنانی گرفتم که جایگزین بازیکنان جدا شده باشند. خداراشکر خوب بازی می‌کنند. نوع فوتبالی که ما بازی می کنیم خیلی خوب و جذاب است و هواداران لذت می‌برند اما باید قبول کنیم که نیاز به زمان داریم تا از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. ولی در کل موقعیت خوبی داریم و از آنها رضایت دارم.

نویدکیا در خصوص سوالی درباره وقت‌های اضافه این بازی و اینکه آیا داور آن را کم اعلام نکرده گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم چون نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. امیدوارم داوران همان چیزی که می بییند را اعلام کنند. چیز دیگری نمی توانم بگویم.

سپاهان در شرایطی این بازی را برابر حریف واگذار کرد که موقعیت‌های مناسبی برای جبران نتیجه داشت. نویدکیا درخصوص اینکه چرا تیمش موقعیت‌های به دست آمده را با فرصت سوزی از دست داده گفت: بعضی وقت‌ها شاید یک مقدار عجله می کنیم یا شاید این است که می‌خواهیم سریع‌تر به گل برسیم. ولی باید واقعیت‌ها را قبول کنیم و اینکه پله به پله پیش برویم و شاید یک جاهای ناخواسته از خودگذشتگی‌مان کم است. این اتفاقاتی است که می افتد ولی در کل فکر می‌کنم تیمی که این اندازه موقعیت دارد از لحاظ کیفیت و کلاس فوتبال به نحو احسن کار می‌کند. به نظرم تیمم در آزادی خوب کار کرد. درست است که موقعیت‌ها گل نشد. باید بیشتر دقت کنیم. چون در بازی قبلی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. ولی برای من خوشایند است که تیمم موقعیت‌سازی می کند پس یعنی راهش را خوب پیدا کرده است. فقط ضربات آخر می‌ماند که آن هم درست می‌شود. برایم باورکردنی نیست که این اندازه موقعیت ایجاد کنیم و نتیجه نگیریم. برای مسابقات بعدی قطعا با این روند بهتر می‌شویم.

نویدکیا در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره انتظارات برای قهرمانی این تیم گفت: پیش بینی نمی‌توانم کنم چون فوتبال آن رویش را مثل امروز نشان می‌دهد. باید آخر فصل فقط نتیجه را نگاه کرد و این موضوعی است که در فوتبال اهمیت دارد. من دیدگاهی دارم که بازیکنان آن را انجام می دهند؛ مدیران تصمیم می‌گیرند که با این سبک ادامه می‌دهند یا خیر. ولی ما باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا در آخر فصل حسرت نخوریم. باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم چون نوع فوتبالی که به ارائه می گذارند فوق العاده است.

 انتهای پیام//