شهر خبر

جنبش حماس:

سفر «نفتالی بنت» به امارات انحطاط اخلاقی است

سفر «نفتالی بنت» به امارات انحطاط اخلاقی است

جنبش حماس در گزارشی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات را مشارکت با این رژیم در راستای تجاوز به مقدسات و ملت فلسطین خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش «حماس» در گزارشی با اعلام اینکه سفر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات به منزله یک انحطاط قومی و اخلاقی و چشم پوشی از فلسطین است، گفت: این سفر همکاری با رژیم صهیونیستی برای تجاوز به مقدسات و ملت ما است.

وی ضمن نکوهش مقامات امارات به خاطر به حضور پذیرفتن نخست وزیر رژیم اشغالگر، بنت را جنایتکاری خواند که مرتک جرائم جنگی و انسانی شده است.

این مقام حماس اعلام کرد که سفر «نفتالی بنت» به امارات، با افزایش کشتار و عملیات تروریستی صهیونیستها علیه ملت فلسطین همراه است و باعث گسترش شهرک سازی های غیر مجاز رژیم اشغالگر و افزایش طرحهای یهودی سازی آن در قدس اشغالی می گردد.

رضوان در ادامه افزود: عادی سازی شتاب زده امارات با رژیم صهیونیستی و گامهایی که در راستای گسترش روابط مختلف با این رژیم غاصب برداشته اشت به منزله ضربه ای به ملت ما می باشد و خیانتی علیه مسئله فلسطین و امت فلسطینی است و هیچ مشروعیتی به اشغالگری در سرزمین فلسطین نمی دهد.