شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ترکیه#کودکان

تداوم اقدامات بی ثبات کننده عناصر وابسته به ترکیه در سوریه

تداوم اقدامات بی ثبات کننده عناصر وابسته به ترکیه در سوریه

گروههای وابسته به نیروهای اشغالگر ترکیه به اقدامات خود علیه ساکنان مناطق تحت اشغال ادامه می دهند و طی ساعات گذشته اقدام به ربودن شماری از کودکان و چنگ انداختن بر اموال سوریها کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا گزارش داد: گروههای وابسته به نیروهای اشغالگر ترکیه به اقدامات خود علیه ساکنان مناطق تحت اشغال ادامه می دهند و طی ساعات گذشته اقدام به ربودن شماری از کودکان و چنگ انداختن بر اموال شهروندان در منطقه الباب در حومه شمالی حلب کرده اند.

منابع محلی به سانا اعلام کردند که عناصر وابسته به ترکیه اقدام به ربودن کودکان از شهر الباب و روستای تل بطال در حومه شمالی حلب با هدف باج گیری از خانواده های آنها در ازای آزادی این کودکان کرده اند.

این منابع افزودند: بر اثر حمله و ضرب و شتم یکی از شهروندان سوری از سوی عناصر وابسته به ترکیه در شهرک قباسین در منطقه الباب در حومه شمالی حلب این شهروند سوری زخمی شده است.

سانا در ادامه آورده است: بی ثباتی در مناطق تحت اشغال نیروهای ترکیه و عناصر وابسته به آنها حکمفرماست و این همزمان با افزایش اقدامات آنها در راستای محدودیت های اعمال شده علیه ساکنان برای فرار دادن شهروندان سوری از خانه و کاشانه‌شان است. این عناصر وابسته به آنکارا با ربودن، سرقت، اقدام مسلحانه، وضع مالیات و اقدامات تروریستی علیه ساکنان آنها را مجبور به ترک منازلشان با هدف چنگ انداختن بر این منازل به شکل نهایی می کنند.