شهر خبر

تقویت امکانات بهداشتی در مرزها برای جلوگیری از ورود سویه جدید کرونا

وزیر کشور با بیان اینکه سویه جدید بیماری کرونا در محیط پیرامونی کشور مشاهده شده است، گفت: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در مرز‌های کشور و پایش و رصد ورودی مرز‌های کشور مانع از ورود ویروس جدید کرونا به کشور شویم.
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در بیست و نهمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، با بیان اینکه مهم‌ترین نگرانی در شرایط کنونی جلوگیری از ورود سویه جدید امیکرون کرونا به کشور است، گفت: باید با تمام ظرفیت‌ها به خصوص در قسمت مبادی مرز‌های کشور نظارت‌های لازم را داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: بر اساس برخی گزارش‌ها سویه امیکرون در کشور‌های همسایه مشاهده و برای همین باید مراتب دقت و حساسیت را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: تلاش داریم با تقویت امکانات بهداشتی در استان‌های مرزی، به نحو مؤثر و مطلوب‌تری ورود سویه جدید بیماری را به کشور کنترل کنیم.

وحیدی با اشاره به موضوع تزریق واکسن گفت: کمیته اطلاع‌رسانی باید مفهوم ضرورت تزریق واکسن را به صورت دقیق برای مردم روشن کند و اینکه این کار با هدف حفظ سلامت عمومی مردم عزیز کشورمان صورت گیرد.

وزیر کشور در پایان اظهار کرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم و باید با تزریق به موقع واکسن و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی به مهار کامل بیماری در کشور کمک کنیم.
 
  • جهت‌گیری دولت در لایحه بودجه تحقق رشد ٨ درصدی است/ پیشنهادات تیم مذاکره‌کننده ایرانی در چارچوب توافق صورت گرفته قبلی است
  •  
    انتهای پیام/