شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال 99#دولت#لایحه بودجه

قرائت گزارش کمیسیون بودجه درباره عملکرد بودجه سال ۹۹


قرائت گزارش کمیسیون بودجه درباره عملکرد بودجه سال 99

رئیس کمیته بررسی لایحه بودجه شرکت‌های دولتی، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین رضوانی نماینده تهران در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ‌گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت که در راستای اجرای ماده(107) آیین نامه داخلی مجلس تهیه شده است، قرائت کرد که به شرح زیر است.

مقدمه:

لایحه بودجه سال 1401 شرکت­های دولتی باستناد تبصره 4 ماده (182) قانون آئین­نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به همراه عملکرد سال 1399 و عملکرد شش ماهه سال 1400 و گزارش نظارت و ارزیابی شاخص عملکرد در 15 آبان ماه از طرف دولت به مجلس ارائه شد و مطابق حکم مذکور جهت بررسی به دیوان محاسبات کشور ارسال گردید.

 با توجه به نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با تشکیل کارگروهی مقرر گردید بودجه پیشنهادی با حضور نمایندگان دستگاههای اجرائی، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گیرد. این گزارش نتیجه بررسی­ های بعمل آمده کمیسیون و گزارش دیوان محاسبات کشور براساس لایحه اولیه می باشد و تغییراتی در بودجه شرکت­ها، بانک­ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه نهایی تقدیمی دولت، صورت گرفته است.

متن کامل گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/