فرزاد آشوبی، پیشکسوت پرسپولیس، در مورد نمایش اخیر شاگردان گل‌محمدی برابر تیم هوادار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس شروع خوبی در بازی داشت اما نتوانست آن ریتم را با موفقیت ادامه بدهد. اعتقاد من بر این است این تیم در بحث ساختار دفاعی متمرکز و سخت گیر نبود و در فاز تهاجمی هم نتوانست از موقعیت‌های خوبی که به دست آورده، استفاده کند و در نهایت به تساوی در آن دیدار رضایت داد.

وی در مورد علل این اتفاق افزود: به نظر می‌رسد پرسپولیس از نظر ذهنی با شرایط ایده‌آلش فاصله دارد. ضمن این که باید به این موضوع اشاره کنم که دست یحیی گل‌محمدی از نظر نفر و بازیکن هم بسته است. این تیم نفرات خوبی را در نقل و انتقالات جذب کرده اما این بازیکنان هنوز نتوانسته‌اند جایگزینانی در حد نفراتی مثل کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو باشند. به نظر من در بین بازیکنان جدیدی که پرسپولیس در ابتدای فصل به خدمت گرفته، عملکرد علی نعمتی چشمگیر و لذت‌بخش بوده و احساس می‌کنم نفرات دیگر با وجود توان فنی خوبی که دارند هنوز نتوانسته‌اند خود را با شرایط جدیدشان وفق دهند.

فرزاد آشوبی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس برابر پیکان در مورد این دیدار تیم گل‌محمدی در ادامه بازی‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس برای کسب پیروزی و موفقیت در این دیدار نباید اشتباهاتی را که در بازی برابر هوادار داشت، تکرار کند. البته باید بگویم شرایط هر بازی با بازی دیگر فرق دارد و ممکن است هر تیمی در یک بازی خاص خود از شرایط ایده‌آل و مناسب خود دور باشد. با وجود این که پرسپولیس برابر هوادار به تساوی رسید من مورد نگران کننده‌ای را در مورد این تیم نمی‌بینیم و بر این باورم پرسپولیس با همین نفرات و نیروهایی که در اختیار دارد، می‌تواند بهترین وضعیت را داشته باشد و نتایج خوبی را کسب کند. با این تفاسیر به نظر من پرسپولیس برابر تیم خوب پیکان شانس زیادی برای پیروزی و موفقیت دارد و می‌تواند در این بازی نمایش مطلوبی را از خود ارائه داده و در نهایت در کسب امتیازات کامل این بازی نیز موفق عمل کند و دست پر این دیدار را به پایان برساند.

وی تاکید کرد: درست است در بعضی از بازی‌ها پرسپولیس اشتباهاتی را مرتکب شده اما این تیم آن قدر نقاط مثبت و خوب دارد که می‌توان از ایرادها و مشکلاتش چشم‌پوشی کرد و از این تیم انتظار نمایش‌های خوب و فوق‌العاده را داشت.

از این بازیکن سابق سرخابی‌ها در خصوص شرایط تیم‌ها در این فصل و چهره تیم‌های مدعی در لیگ بیست و یکم سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌هایی که توانسته‌اند در پایان هفته نهم در بالای جدول حضور پیدا کنند را می‌توان از شانس‌های قهرمانی دانست، ضمن این‌که نباید از شرایط فولاد و آلومینیوم هم به سادگی عبور کرد. با تمام این اوصاف من شانس اصلی قهرمانی را برای پرسپولیس متصور هستم و اعتقاد دارم تیم گل‌محمدی می‌تواند در این فصل هم قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام// 4