شهر خبر

واکنش تشکیلات خودگردان شهادت جوان فلسطینی

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) جنایت ترور "جمیل محمد الکیال" جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران را محکوم کرد.

واکنش تشکیلات خودگردان شهادت جوان فلسطینی

به گزارش منیبان از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، محمد اشتیه، نخشت وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن شهادت "جمیل محمد الکیال" جوان ۳۱ ساله فلسطینی و اعلام اعتصاب و عزای عمومی در شهر نابلس، خاطرنشان کرد، جنایت اعدام  "الکیال" در شهر نابلس وحشتناک و شنیع  و منعکس کننده عقیده کشتاری است که افکار و رفتار فرماندهان موسسه نظامی رژیم صهیونیستی را شکل می‌دهد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن عرض تسلیت به خانواده الکیال، از سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی خواست تا این جنایت را که به زنجیره جنایت‌های اشغالگران در حق ملت فلسطن اضافه شده را محکوم کنند.

پیشتر در یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه راس العین واقع در اطراف بخش قدیمی شهر قدس در نابلس،"جمیل محمد الکیال" به شهادت رسیده و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند.

به دنبال این تحولات، جنبش فتح امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای آغاز اعتصاب و عزای عمومی در این شهر را اعلام کرد.

الکیال پس از آنکه از ناحیه سر هدف تیراندازی سربازان اسرائیلی قرار گرفت، با وضعیت وخیمی به بیمارستان تخصصی شهر نابلس منتقل شد و کمی بعد پزشکان فوت او بر اثر شدت جراحات وارده به سرش را اعلام کردند.

هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد، الکیال از ناحیه سر هدف تیراندازی سربازان اسرائیلی قرار گرفته بود و علاوه بر او سه جوان فلسطینی دیگر نیز دچار جراحات مختلفی شدند، چند فلسطینی نیز در اثر تصادف با یک خودروی نظامی اسرائیلی‌ها زخمی شدند.

وبگردی