شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما#سوئد#مهاجرت

تیپ مجری صدا و سیما پس از مهاجرت به سوئد +عکس

عکس‌های مهسا ملک مرزبان نویسنده مترجم و مجری سابق صداوسیما که به سوئد مهاجرت کرده در کنار همسر، فرزند و پدرش را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

به گزارش زنهار؛ مهسا ملک مرزبان متولد ۱۳۵۳ در تهران، مجری است. اوفارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۳۷۵ است، یک تجربه ناموفق زناشویی با مجری معروف دارد.

از سال ۱۳۷۵ ترجمه را با همکاری با مطبوعات و ماهنامهٔ فیلم- ویدئو، هفته نامهٔ مهر و روزنامهٔ زن شروع کرد و ترجمه هایش در ماهنامهٔ صنعت سینما، کارنامه، داستان، شوکران، آزما و سایر نشریات سینمایی و ادبی به چاپ رسیده است.

خانوم ملک مرزبان از سال ۱۳۷۴ ترجمه را با همکاری مطبوعات از حمله ماهنامه فیلم ویدیو، روزنامه زن و هفته نامه مهر شروع کرد و ترجمه هایش در چندین نشریه سینمایی و ادبی به چاپ رسید.

مهسا ملک مرزبان با شهرام شکییا شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام علی می‌باشند، این زوج در سال ۱۳۸۵ از یکدیگر طلاق گرفتند.

مهسا ملک مرزبان در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ با علی باقری طراح، گرافیست و عکاس ازدواج کرد، این دومین تجربه خانم مرزبان بعد از طلاق از همسر اولش بود./ نشان تجارت

53399_909