به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز گذشته انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان فدراسیون تیراندازی از طریق سیستم الکترونیکی برگزار گردید و آرای اخذ شده طبق مفاد آیین‌نامه و در حضور مسئول امور مجامع و بازرس وزارت ورزش و جوانان بررسی شد.

گفتنی است در انتخابات کمیسیون ورزشکاران ۵۳ کاندیدا حضور داشتند که تعداد ۱۹۶ نفر در انتخابات شرکت کردند. همچنین در انتخابات کمیسیون داوران نیز ۴۳ کاندیدا حضور داشتند و تعداد ۱۲۰ نفر در انتخابات شرکت کردند. همینطور در کمیسیون مربیان که با حضور ۵۴ کاندیدا همراه بود ۸۹ نفر رای خود را ثبت کردند.

موضوع امروز برنامه جهان ورزش (تیراندازی و تیر و کمان) نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های رشته تیراندازی است.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی و خانم غیاثی از مربیان تیراندازی و نامزد این انتخابات از میهمانان امروز هستند که درخصوص این موضوع صحبت می کنند. همچنین سیده زهرا حسینی عضو کمیته داوران تیر و کمان از دیگر میهمانان امروز است که مطالبی را درباره ترجمه و تدوین قوانین جدید این رشته بیان می کند.

جهان ورزش (تیراندازی و تیر و کمان) کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه کنندگی عبادالله رضایی، گویندگی اکبر ارمنده و کارشناسی آقای آجرلو امروز ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//