معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق و 3 مالخر تجهیزات دکل های مخابراتی خبر داد.
به گزارش آیند، سرهنگ کاراگاه “علی کنجوریان” در توضیح این خبر بیان داشت: در اوایل آبان ماه امسال نماینده حقوقی یکی از شرکت مخابرات از سرقت ۱۰ دکل مخابراتی در سطح شهر تهران شکایت کرد.
وی ادامه داد: کاراگاهان با مراجعه به محل های سرقت و با بررسی های میدانی تصویر ۲ نفر سارق جوان که با موتورسیکلت تجیهزات مخابراتی را سرقت می کردند شناسایی کردند.
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با بدست امدن این سرنخ کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یکی از سارقان را بنام بهزاد ۳۵ ساله را مورد شناسایی قرار دادند.
این مقام پلیسی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد رامین یکی از کارگران اخراجی پیمانکار شرکت مخابراتی بوده است که با تشکیل باندی اقدام به سرقت می کند.
معاون مبارزه سرقت پلیس اگاهی پایتخت گفت: با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم دوم پرونده نیز شناسایی و در چندین عملیات ویزه پلیسی ۲ سارق و ۳ مالخر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال یافت.
سرهنگ کاراگاه کنجوریان در پایان گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر 5 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

همین حالا بخوانید
دستگیری سارق کابل‌های فشار قوی برق که جنوب تهران را خاموش کرد