شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قدیمی

حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا +عکس

خودرو

خودروهایی که قدیمی هستند اما به‌صورت صفرکیلومتر نگهداری شده‌اند طرفداران بسیار زیادی دارند و این وانت تویوتا از سال ۱۹۹۳ گزینه‌ای بسیار جذاب است. علیرغم سن بالا این خودرو فقط ۱۵۱ کیلومتر کار کرده است.

به گزارش مشرق، در اخبار پیشین آمده بود که همین خودرو در سپتامبر گذشته و با قیمت ۴۵۱۰۰ دلار فروخته شده بود و در آن زمان کارکرد ۱۳۵ کیلومتری داشت و بنابراین مالک کنونی از آن زمان تاکنون ۱۶ کیلومتر با خودروی خود رانندگی کرده است.

در تاریخچه این خودرو آمده که اولین بار در سال ۱۹۹۳ و در نیوهمپشابر خریداری شده است. مالک اول خودرو را به خانه برده و بنا به دلایلی نامعلوم آن را حدود ۳۰ سال نرانده و سپس در سال ۲۰۲۱ این خودرو دوباره کشف شده است. وانت موردبحث جدای از باتری، باک سوخت، پمپ سوخت، فیلترهای روغن و لاستیک‌های گودیر AT دارای تمامی قطعات اصلی و اولیه خود است. این قطعات یاد شده نیز به خاطر گذشت زمان و فرسوده بودن تعویض شده‌اند.

پنجمین نسل تویوتا هایلوکس که در بازار آمریکا با نام ساده تویوتا پیکاپ یا وانت شناخته می‌شود در سال ۱۹۸۸ معرفی و در سال ۱۹۹۱ فیس لیفت شد. خودرویی که مشاهده می‌کنید مدل ۱۹۹۳ بوده و از نوع تک کابین با سپرهای کرومی، رنگ بدنه سبز فارست و کابین خاکستری می‌باشد. زیر کاپوت این وانت خوش‌نام پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۲۲R-E با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۹۲ نیوتون متر قرار گرفته است. همان‌گونه که نوشته ۴WD روی بدنه نشان می‌دهد نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود.

حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا +عکس

حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا +عکس

حراج وانت قدیمی اما صفرکیلومتر تویوتا +عکس

منبع:پدال