شهرخبر

صادقیانی: تعادل بین بازی‌ها لیگ با وقفه ۲ هفته‌ای به هم خورد/ هدف نخست ما حفظ تیم در لیگ برتر والیبال است


صادقیانی: تعادل بین بازی‌ها لیگ با وقفه 2 هفته‌ای به هم خورد/ هدف نخست ما حفظ تیم در لیگ برتر والیبال است

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل گفت:‌ برخی ار دوستان، نگران اعتبار والیبال ایران بودند ولی باید گفت حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، نشان از قدرت و اعتبار والیبال ایران است.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تعطیلات 2 هفته‌ای لیگ برتر والیبال اظهار داشت: با توجه به اینکه دور بودن محل بازی و تمرین تیم، چند روزی به همه بازیکنان استراحت دادیم و دور جدید تمرینات از روز پنج‌شنبه آغاز شد. در این فرصت روی نقاط ضعف تیم و مواردی که نیاز به تمرین بیشتر داشت، کار کردیم.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان ادامه داد: با جذب 6 بازیکن از لیگ یک و چند بازیکن از تیم‌های دیگر، حدود 70 درصد ترکیب تیم، نسبت به سال قبل، تغییر کرده است. در حال حاضر، جوانان کمتر دیده شده‌ای در تیم هستند که خوب کار کرده‌اند و نشان داده‌اند که استعدادهای قابل ملاحظه‌ای هستند. آنها در لیگ یک، دیده نمی‌شدند. من خیلی خوشحالم که با همدلی و رفاقت، فضای باانگیزه‌ای در تیم ایجاد کرده‌ایم و این جو، کاملا راضی کننده است.

صادقیانی در مورد شرایط تیمش در فصل جاری لیگ برتر گفت:‌ تیم راه یاب ملل در لیگ گذشته با کسب تنها 3 پیروزی از 26 بازی در جایگاه سیزدهم (ما قبل آخر) ایستاد. هدف نخست ما در فصل جاری این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم یعنی در مکانی بالاتر از دوازدهم قرار بگیریم. خوشبختانه تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. ما نیز بازی به بازی پیش می‌رویم و به بازی قبلی و بعدی، توجهی نداریم. زحمات کل مجموعه باعث شده تا با 7 پیروزی در مکان چهارم جدول باشیم. 

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران تصریح کرد: زمانی که لیگ تعطیل شد، ما 4 پیروزی متوالی داشتیم و روی دور برد بودیم. تعطیلی لیگ، برای تیم‌هایی که مصدوم داشتند و روی دور باخت بودند،‌ خوب بود ولی علاوه بر نکات مثبت، نکات منفی هم در این بین وجود دارد. تعادل بین بازی‌ها لیگ با این وقفه 2 هفته‌ای به هم خورده است. ما نسبت به فدراسیون، تمکین کردیم و ترافیک زیاد بازی‌ها در دور برگشت، کار را سخت خواهد کرد. البته ما در لیگ یک، شرایط سخت‌تر را هم تجربه کرده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: من اظهار نظر همکارانم را در مورد وقفه 2 هفته‌ای لیگ دیده‌ام. با توجه به شناختی که از تیم‌های قدرتمند حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان وجود داشت، تیم فولاد سیرجان می‌توانست با ترکیب اصلی خود در در این مسابقات شرکت کند تا بازیکنان این تیم، کسب تجربه کرده و نوعی تمرین در جهت هماهنگ‌تر شدن آنها باشد.

صادقیانی در پایان گفت: برخی ار دوستان، نگران اعتبار والیبال ایران بودند ولی باید گفت حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، نشان از قدرت و اعتبار والیبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر والیبال ایران به دلیل شرکت تیم فولاد سیرجان در مسابقات باشگاه‌های جهان با تعطیلی دو هفته‌ای روبرو شده است. نماینده ایران با 2 شکست 3 بر صفر از دور مسابقات حذف شد.

انتهای پیام/