شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#دسته اول#لیگ دسته اول

لیگ دسته اول فوتبال؛

فشردگی در صدر با صدرنشینی مشترک و دیدارهای سرنوشت ساز هفته دهم

فشردگی در صدر با صدرنشینی مشترک و دیدارهای سرنوشت ساز هفته دهم

رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته دهم رسید و رقابت فشرده‌ای بین چند تیم در بالای جدول در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی در شرف هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول قرار داریم که دو تیم قشقایی و ملوان با رجب زاده و زارع، سرمربیان جوان و تازه کارشان رقابت فشرده‌ای را در صدر جدول دارند و آرمان گهر با یک مربی باتجربه در فاصله ۲ امتیازی به تعقیب این دو تیم می‌پردازد. این هفته از مسابقات فردا سه شنبه برگزار می شود.

رقابت در بالای جدول لیگ دسته اول به قدری فشرده است که علاوه بر صدرنشینی مشترک دو تیم، فاصله دیگر تیم‌های مدعی در بالای جدول به اندازه‌ای کم هست که در هر هفته امکان تغییر در بالای جدول وجود دارد و ممکن است در جایگاه تیم‌ها تغییرات نسبتاً زیادی انجام شود.

در حالی که قشقایی و ملوان با ۱۹ و آرمان گهر با ۱۷ امتیاز در سه رده ابتدایی جدول حضور دارند، خیبر خرم آباد با ۱۵ امتیاز در رده چهارم و تیم شهرداری آستارا با ۱۳ امتیاز در رده دهم ایستاده تا فاصله امتیازی تیم‌های چهارم و دهم تنها ۲ امتیاز باشد.

در هفته دهم امکان جابجایی بین تیم‌های اول تا سوم وجود دارد و به همین نسبت این امکان بین تیم‌های سوم تا هفتم و بین تیم‌های چهارم تا دهم وجود دارد که این نشان دهنده احتمال زیاد تغییرات در جدول هفته دهم نسبت به جدول هفته نهم است.

در هفته دهم این رقابت‌ها قشقایی صدرنشین در اهواز به مصاف استقلال خوزستان مدعی می‌رود و ملوان با خیبر دیدار می‌کند که این دو بازی را می‌توان مهم‌ترین دیدارهای این هفته بین ۴ تیم مدعی دانست.

مس‌های شهر بابک و کرمان هم در دو دیدار خانگی مقابل دو تیم پایین جدول استقلال ملاثانی و شاهین بوشهر این شانس را دارند تا در صورت پیروزی جایگاه شان در جدول را ارتقا بخشیده و بیشتر به بالای جدول نزدیک شوند. به خصوص که ۴ تیم بالاسری این دو تیم با یکدیگر بازی داشته و حتماً امتیازاتی در این دو بازی تلف خواهد شد.