شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##رفتار#زشت#شرم#آور#عروس#معتاد#روز#عروسی#عکس

رفتار زشت و شرم آور عروس معتاد در روز عروسی + عکس

این روزها فیلمی در دنیای مجازی دست به دست میشود که در آن عروس معتاد به اینترنت به زور و با گریه از مانیتورش جدا میشود و سر سفره عقد مینشیند .

رفتار زشت و شرم آور عروس معتاد در روز عروسی + عکس

به گزارش منیبان؛ اعتیاد به اینترنت ، اعتیاد نوظهور و فراگیری است که این روزها دامنگیر کاربران زیادی شده است تا جایی که دل کندن از اینترنت برای ساعتی کوتاه هم برای فرد دشوار است . عادت به هر چیزی می تواند خطرناک باشد در این میان اعتیاد به اینترنت و موبایل جزو بدترین نوع عادت هاست . نمونه بارز این اعتیاد رفتار عجیب و خنده دار یک عروس چینی است که حاضر نیست حتی برای لحظه ای کوتاه به اندازه نشستن بر سر سفره عقد هم دنیای مجازی را رها کند . این روزها فیلم این رفتار عجیب عروس معتاد به اینترنت دست به دست در شبکه های اجتماعی میگردد و بارها توسط کاربران دنیای مجازی دیده شده است .

عروس چینی که به شدت به بازی های رایانه ای اعتیاد داشت در روز ازدواجش با گریه و به زور از صفحه ی مانیتور جدا شد و سر سفره عقد نشست.

فیلم رفتار غیر عادی و خنده دار این عروس عجیب بارها توسط کاربران فضای مجازی بازبینی شد .

در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده اعضای خانواده ی به زور دست این دختر را که لباس عروسی بر تن دارد را گرفته اند و با خود می برند تا مراسم ازدواجش انجام شود اما عروس فریاد می زند یک دقیقه دیگر صبر کنید .

در کنار این درگیری داماد شگفت زده نیز سعی دارد تا همسر آینده اش را همراهی کند .

عروس-معتاد-به-اینترنت

 در همین زمان پدر عصبانی داماد در حالی که به شدت عصبانی شده با زدن سیلی به پسرش می گوید نمی توانی همسرت را کنترل کنی ؟

اما در نهایت عروس مجبور می شود صفحه مانیتور را ترک کرده و در مراسم عروسی حضور یابد .

وبگردی