شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#تهران#مجلس#استان تهران

بازدید الهیان از روند پیشرفت و توسعه پروژه مسکن مهر پردیس


بازدید الهیان از روند پیشرفت و توسعه پروژه مسکن مهر پردیس

نماینده مردم تهران ضمن بازدید از روند پیشرفت و توسعه پروژه مسکن مهر شهرستان پردیس، تاکید کرد که در مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان تهران پیگیر بهبود شرایط و افزایش امکانات و همینطور بالا بردن سرعت تحویل مسکن به مردم خواهد بود.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ زهره الهیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از شهرستان‌های حوزه‌های انتخابیه در پردیس، پیشرفت و توسعه پروژه مسکن مهر و امکانات موجود در آن را مورد بررسی قرار داد. 

همچنین در نشستی که وی با پیرشرفی مدیرعامل شرکت عمران پردیس داشت، پیرامون مسائلی از قبیل کمبود تخصیص اعتبار، سرانه پایین امکانات آموزشی، امنیتی و همچنین بهداشت بحث و گفتگو  کرد. 

عضو مجمع نمایندگان تهران از عدم توسعه یافتگی شهر پردیس، نبود زیرساخت های حمل و نقل درون شهری و برون شهری مناسب نیز ابراز تاسف کرد. 

 ساکنین شهر پردیس در دیدار با این  نماینده مجلس، عدم توسعه زیرساخت های حمل و نقل از جمله جاده ها و خطوط تردد بین شهری را از مسائل و مشکلاتی عنوان کردند که هزینه و سختی های زیادی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است.  

نماینده مردم تهران از عدم توجه به شهرستان های حوزه انتخابیه تهران توسط سایر مسئولین را مورد نقد قرار داد و تاکید کرد که در مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان تهران پیگیر بهبود شرایط و افزایش امکانات و همینطور بالا بردن سرعت تحویل مسکن به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/