شهر خبر

درخواست غیرقابل باور آقای جادوگر از مدیران فدراسیون!

فدراسیون فوتبال این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند.

درخواست غیرقابل باور آقای جادوگر از مدیران فدراسیون!

به گزارش منیبان، دیگر بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از فوتبالی ها با امیر اسکندری ارتباط دارند، حلقه ارتباطی که از برخی مربیان و مدیران باشگاه ها شروع می شود و تا مدیران بلند پایه فدراسیون هم ادامه دارد.

چندی پیش در خصوص پیام های امیر اسکندری نوشتیم (طرفداری افشا می کند؛ پیام های تصویری خوبان عالم برای حلقه مریدان! + تصاویر)، پیام هایی که در شکل و شمایل مختلف به مریدان منتقل می شود، گاهی یک تصویر، گاهی یک متن و گاهی به شکل های دیگر... بعد از انتشار این گزارش، الف الف آخرین تصویر ارسالی برای مریدان را حذف و تصویر یک حیوان ترسیده را جایگزین کرد! 

الف الف که در فوتبال ایران به خوبان عالم معروف شده، در مجموعه فدراسیون، مریدانی دارد که گوش به فرمان او هستند. (اینجا بخوانید) اخیرا برخی مریدان خوبان عالم خیلی کم به ساختمان فدراسیون می روند و همین موضوع باعث تعجب برخی کارمندان شده است. پیگیری ها نشان می دهد گویا امیر اسکندری یا همان خوبان عالم خودمان، در تازه ترین پیامی که به حلقه مریدانش داده، اعلام کرده ساختمان فدراسیون که در خیایان سئول واقع شده، سنگین است!

سنگین نه به معنای حجم و ابعاد آن بلکه منظور الف الف انرژی منفی است که او ادعا می کند از ساختمان واقع در خیابان سئول انرژی منتقل می شود و به مریدانش گفته از آنجا دوری کنند. یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال هم این موضوع را تایید کرده و مدعی شده آن ها به ندرت مریدان خوبان عالم را در ساختمان می بینند.

گویا امیر اسکندری به حلقه مریدانش گفته بهتر است فدراسیون به مرکز ملی که در مجاورت هتل آکادمی است، منتقل شود و به نظر می رسد دلیل حضور دائمی برخی مریدان الف الف در مرکز ملی فوتبال همین پیام است.

البته پیش از این هم رییس فدراسیون فوتبال دنبال جابجایی ساختمان فدراسیون بود و حتی یک دوره شایعه شد مقر فدراسیون به مرکز ملی واقع در حوالی هتل آکادمی منتقل می شود و دوره ای هم رییس فدراسیون علاقه مند بود ساختمانی در منطقه دزاشیب، حوالی دفتر غلامرضا علیخانی (همان رابر دومان معروف و دینا گروپ) که در سفر لیتوانی، سفر امارات و ... همراه رییس و نایب رییس فدراسیون بود، مقر فدراسیون باشد. 

وبگردی