شهر خبر

رهبر انقلاب: حادثه‌ تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکردید، دشمن آن را دروغ روایت کرد

کدخبر: 461190
رهبر انقلاب فرمودند: شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت می کند؛ شما اگر حادثه‌ی دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت می کند، هرجور دلش میخواهد. توجیه می کند، دروغ می گوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض می کند.

به گزارش اقتصادنیوز، جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت به مناسبت روز پرستار امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: زینب کبری سلام‌اللّه علیها توانست به همه‌ تاریخ و همه‌ جهان نشان بدهد ظرفیت روحی و عقلی عظیم جنس زن را. زینب کبری توانست نشان بدهد علوّ مرتبه‌ی زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

* زینب کبری سلام‌اللّه علیها دو نکته را نشان داد. یک نکته اینکه زن می‌تواند اقیانوس عظیمی باشد از صبر و تحمل. دوم اینکه زن می‌تواند قله‌ بلندی باشد از خردمندی و تدبیر.

* پرستار کسی است که کمک می‌کند به انسانی که در همه چیز محتاج به کمک است.

* کمک به نیازمند در همه فرهنگ‌ها یک ارزش والاست.

* من اصرار دارم وزارت بهداشت مسئله تعرفه[خدمات پرستاری] را به طور جدی در این دولت دنبال کند.

* این یک درخواست مهم پرستاران و یک مطالبه واقعی است.

* شما حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را  روایت کنید. اگر شما روایت نکنید دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت می کند؛ شما اگر حادثه‌ی دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت می کند، هرجور دلش میخواهد. توجیه می کند، دروغ می گوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض می کند. 

* شما اگر حادثه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکنید که متأسفانه نکردید، دشمن روایت می کند و کرده است. دشمن روایت کرده است، روایتهای دروغ. این کاری است که ما باید انجام بدهیم، این وظیفه‌ی جوانهای ما است.