رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف 54کیلو و 800گرم تریاک در عملیات ظهر دیروز پلیس پایتخت و ویژه غرب خبر داد و افزود: در این عملیات یکی از قاچاقچیان حرفه ای دستگیر شد.
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در غرب استان تهران به توزیع مواد مخدر می پردازد.
وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و سپس آن را در مخفیگاهش در شهرستان شهریارپنهان کرده است.
حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و شناسائی مخفیگاه وی، پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب متهم در مخفیگاهش دستگیر و 54کیلو و 800گرم تریاک و مبلغ 270میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات مصرف مواد مخدر را کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شد.

او با اشاره با اشاره به عملیات دیگری که گفت: در این عملیات علاوه بر کشف مواد مخدر از متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد. در راستاي مبارزه قاطع و همه جانبه عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ و برخورد ويژه با عوامل و عناصراصلي تهيه و توزيع مواد مخدر و روان گردان درغرب تهران، مامورين پایگاه دوم اين پليس با انجام اقدامات پليسي گسترده مطلع شدند یکی از قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر ضمن تهيه مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی اقدام به توزيع گسترده این مواد در غرب تهران می کند، از همين رو با گسترش چتر اطلاعاتي، مخفيگاه سوژه در یکی از محلات غرب تهران شناسائی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: رصد لحظه به لحظه، فعاليت هاي سوژه ادامه يافته، تا در نهايت براي ماموران مسجل گرديد، سوژه مقادير قابل توجهي مواد مخدر را تهيه و قصد توزيع گسترده در غرب تهران را دارد، که بلافاصله ماموران به موقعيت موصوف اعزام و پس از هماهنگي قضائی متهم در مخفيگاهش دستگير و در بررسی های بیشتر 3کیلو انواع مواد افیونی و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.