شهر خبر

برگزاری نشست تخصصی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور


برگزاری نشست تخصصی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه در سالن امام علی (ع) شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به اهمیت این رقابت‌ها نشست تخصصی برگزاری این مسابقات صبح دیروز (شنبه) به ریاست رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، نخعی فرماندار، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، کردستانی مدیر کل صدا و سیما و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رئیس و اعضای شورای شهر، نبی دهمرده رئیس و اعضای هیئت کشتی استان در محل استانداری برگزار شد.

بامری در این نشست گفت: از طریق این رویداد ملی و مهم می‌توانیم به همه کشور ثابت کنیم که سیستان و بلوچستان از امن ترین نقاط کشور محسوب می‌شود و این میزبانی بهترین فرصت است تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: تحقق این امر تعامل، همکاری و حمایت‌های مضاعف و جهادی تمام دستگاه‌های اجرایی سراسر استان سیستان و بلوچستان را می‌طلبد تا با استفاده بهینه از این میزبانی ملی، چهره واقعی و مثبت استان را به تصویر بکشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف از از فضای گردشگری و صنایع دستی و پروژه های مهم عمرانی گرفته تا توانمندی هنرهای ناب زنان و مردان این سرزمین، فرصت طلایی در جهت بهره‌مندی از شبکه‌های سوم و ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته های مختلف با مدیریت قوی  این امکان را ایجاد خواهد کرد که در کنار این میزبانی ارزشمند، اهداف مهم تری را نیز در راستای توسعه سیستان و بلوچستان رقم زد.

بامر اظهار داشت: می توانیم با اهدای صنایع دستی بی‌نظیر و هدایای فرهنگی به ورزشکاران و مهمانان ملی، استفاده بهینه جهت معرفی شاخص‌ها و ظرفیت‌های ناب سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

وی افزود:  پیگیری و تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان که این رویداد مهم و ملی را برای استان ما جذب کردند، ارزشمند است.

کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور، بهترین فرصت برای استفاده از تبلیغات محیطی پروژه‌ها و ظرفیت‌های این استان می‌باشد که در سالن چند منظوره ورزشی، بصورت زنده از شبکه سوم و ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی گفت: حوزه ورزش فرصت طلایی ایجاد کرده است که در قالب میزبانی ملی، همه دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان، استفاده بهینه از شبکه ملی، در جهت معرفی توانمندی، ظرفیت و پروژه های مهم خود را  داشته باشند.

کردستانی تأکید کرد: اعطای میزبانی‌های مهم ملی همچون رقابت‌های جذاب و پربیننده کشتی که بصورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد، به ندرت سهم استان ما خواهد شد، پس مدیران ولایی پای کار باشند تا نهایت استفاده را داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های حساس کشتی فرنگی بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی با حضور کشتی گیران عنوان دار و مطرح کشور طی روزهای 23 لغایت 25 آذر ماه، به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/