شهر خبر

در پردیس سینمایی ملت؛

نوزدهمین همایش تجلیل از پیش کسوتان قرآنی تهران برگزار می‌شود

نوزدهمین همایش تجلیل از پیش کسوتان قرآنی تهران برگزار می‌شود

همایش عمری با قرآن با تجلیل از پیش کسوتان قرآنی تهران از سوی فرهنگسرای قرآن روز جمعه ۲۶ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگسرای قرآن نوزدهمین همایش تجلیل از پیش کسوتان قرآنی شهر تهران (عمری با قرآن) را با حضور جمع محدودی از قرآنیان شهر تهران برگزار می‌کند.

رحیم خاکی رئیس فرهنگسرای قرآن در این خصوص گفت: برگزاری همایش عمری با قرآن یکی از برندها و مهمترین برنامه‌های شاخص این فرهنگسرا بوده و به مدت ۱۸ سال هر سال در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شده است. نوزدهمین همایش عمری با قرآن به دلیل همه گیری کرونا سال گذشته برگزار نشد و به دلیل رعایت حال مهمانان برنامه تاریخ برگزاری مراسم در چند نوبت به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: هم اکتون با توجه به واکسیناسیون عمومی و پایین آمدن آمار ابتلاء، تصمیم گرفتیم به یاری پروردگار و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی این همایش را روز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ در پردیس سینمایی ملت برگزار کنیم.

خاکی در ادامه اعلام کرد: تجلیل از پنج پیش کسوت قرآنی شهر و یک مؤسسه فعال قرآنی در این همایش صورت می‌گیرد. اساتید رشته‌های مختلف علوم قرآنی از جمله: قرائت، داوری، مدیریت، تدریس، هنر و … پس از جلسات کارشناسی متعدد انتخاب و دعوت شدند. استاد علی اکبر توپچی، استاد محمد عباسی، استاد مرتضی لبانی، استاد احمد ابوالقاسمی، استاد عباس اخوین و سرکارخانم عذرا روشندل مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی نور الزهراء از تجلیل شوندگان نوزدهمین دوره این همایش هستند.

رحیم خاکی در پایان تشریح کرد: به دلیل رعایت حال پیش کسوتان عزیز تعداد میهمانان این مراسم بسیار محدود و فقط تنی چند از رؤسای نهادها و مؤسسات قرآنی در این مراسم حضور خواهند داشت.

نوزدهمین همایش عمری با قرآن اجرای عباس سلیمی و تلاوت قرآن احمد ابوالقاسمی و ابتهال خوانی حسن خانچی از بخش‌های دیگر این مراسم است.