شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#تیم ملی

ببینید| شادی زاید الوصف کی‌روش بعد از برد اردن/ دلیل این نوع شادی چه بود؟

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر بعد از اردن دلیل خوشحالی بیش از حد خود را اعلام کرد.

کارلوس کی روش

تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام کشورهای عربی اردن را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و در نیمه نهایی رقیب تونس شود.

کی روش بعد از این برد ارزشمند و راهیابی به جمع ۴ تیم برتر این رقابت ها، گفت: اردن بازی را خیلی خوب شروع کرد و مستحق زدن گل برتری بود. ما در ابتدای بازی بد بودیم و نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم. در مقابل اردن بسیار عالی ظاهر شد ولی در نهایت ما کامبک خوبی داشتیم.

وی افزود: ما بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم داریم و بقیه بازیکنان نیز سنشان کمی از جوان ها بیشتر است. بعد از گذشت دقایق ابتدایی دیدار رفته رفته سوار بر بازی شدیم. فرصت های زیادی خلق کردیم و در نهایت موفق شدیم دروازه اردن را باز کنیم.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: صحبت کردن درباره مصدومان بازی هنوز زود است. حمدی فتحی مصدوم شد و باید تست های پزشکی را انجام دهد تا نوع مصدومیت مشخص شود. باید استراحت کنیم و خود را برای بازی با تونس آماده کنیم.

کی روش دلیل خوشحالی زاید الوصف خود بعد از برد اردن را این طور عنوان کرد: ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم ولی موفق شدیم به بازی برگردیم. خوشحالی من به خاطر عملکرد بازیکنان بود که با تعصب بازی کردند و از تمام آنها تشکر می کنم.