شهر خبر
گفت‌و‌گو|

میرسلیم: دولت روند بسیار خوبی برای رفع مشکلات کشور در پیش گرفته‌ است

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان فعلی اعتقاد خوبی به ارزش‌های انقلاب دارند و روند بسیار خوبی را برای رفع مشکلات کشور در پیش گرفته‌اند و می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال شاهد نتایج درخشانی از سوی دولت باشیم.
سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: مشکلات کشور بسیار زیاد است و نباید توقع داشت که دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی بیان داشت: البته دولتمردان فعلی اعتقاد خوبی به ارزش‌های انقلاب دارند و روند بسیار خوبی را برای رفع مشکلات کشور در پیش گرفته‌اند و می‌توان امیدوار بود که تا پایان سال شاهد نتایج درخشانی از سوی دولت باشیم.

نماینده مردم «تهران، ری،شمیرانات، پردیس، اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاورد‌های دولت، گفت: اغلب اقدامات دولت سیزدهم در این مدت مقابله با بیماری کرونا بود که اقدامات آنان در این عرصه بسیار اثرگذار بود و میزان واکسیناسیون افزایش چشمگیری داشت.

میرسلیم اظهار داشت: علاوه بر این، برخی از افراد در دولت مشغول به کار بودند که عملکرد قابل قبولی نداشتند و افرادی موثرتر جایگزین آنان شدند که این کار هم بسیار مطلوب بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر افراد جدیدی در بخش‌های مختلف دولت مشغول کار هستند که امیدواریم بتوانند خسارت‌های گذشته را هر چه را زودتر رفع و جبران کنند تا مشکلات مردم حل و فصل شود.
 
  • نخستین سند دخل‌وخرج دولت ملی از نمای نزدیک/ اصلاحات ساختاری؛ شاه‌بیت ردیف‌های بودجه‌ای
  • انتهای پیام/